Binnen een dag
-
Nanna
Binnen een dag
‘ Kersverse baasjes binnen één dag aangevallen door hun hond: viervoeter ingeslapen
Een hond heeft afgelopen dinsdag in Ede voor twee bijtincidenten gezorgd. In beide gevallen waren de baasjes, die het dier pas één dag in hun bezit hadden, het slachtoffer. In goed overleg is daarop besloten om de hond te laten inslapen.
De bijtincidenten vonden afgelopen dinsdagavond plaats aan de Jan Vermeerstraat in Ede. Een van de eigenaren van de viervoeter schakelde daarop de hulp in van zowel de politie als de dierenambulance. In goed overleg met de eigenaren is diezelfde avond nog besloten om de hond te laten inslapen.’
Vraag me af wat daar gebeurd is. Ik denk dat we het type hond al wel kunnen raden.
Nenniedok.
https://www.bd.nl/binnenland/kersverse- ... a5721e0cb/
Een hond heeft afgelopen dinsdag in Ede voor twee bijtincidenten gezorgd. In beide gevallen waren de baasjes, die het dier pas één dag in hun bezit hadden, het slachtoffer. In goed overleg is daarop besloten om de hond te laten inslapen.
De bijtincidenten vonden afgelopen dinsdagavond plaats aan de Jan Vermeerstraat in Ede. Een van de eigenaren van de viervoeter schakelde daarop de hulp in van zowel de politie als de dierenambulance. In goed overleg met de eigenaren is diezelfde avond nog besloten om de hond te laten inslapen.’
Vraag me af wat daar gebeurd is. Ik denk dat we het type hond al wel kunnen raden.
Nenniedok.
https://www.bd.nl/binnenland/kersverse- ... a5721e0cb/
- kloesje
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Re: Binnen een dag
Wat voor type hond het ook is.. hij is in ieder geval compleet verkeerd begrepen door zijn baasjes of hij was knettergek.
Hoe kom je aan zo'n hond, geen eerlijk verhaal... veel vragen en maar 1 slachtoffer
Hoe kom je aan zo'n hond, geen eerlijk verhaal... veel vragen en maar 1 slachtoffer
-
Fabiola17
- Honden: 3
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Tja, Lente heeft mij op haar 1ste dag hier ook 2x gebeten (uit angst, laat dat duidelijk zijn).
Maar dit zal ongetwijfeld een ander soort hond geweest zijn.
Maar dit zal ongetwijfeld een ander soort hond geweest zijn.
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Ja hallo, kan evengoed om een angstige herplaatser gaan.
Op dag 1 ben je niet het baasje van de hond maar gewoon een vreemde en dan nog in stresserende omstandigheden.
Op dag 1 ben je niet het baasje van de hond maar gewoon een vreemde en dan nog in stresserende omstandigheden.
-
Nanna
Lekker dan als je daardoor gebeten wordt…
https://www.gelderlander.nl/de-vallei/k ... gle.com%2F
Ik werd nieuwsgierig naar meer info en vond dit artikel.
Ik werd nieuwsgierig naar meer info en vond dit artikel.
-
Nanna
Een kruising Bullmastiff.
Twee asiels, één met twee herders, een mix en vier klapkaken, de ander met welgeteld één herder.Ik heb de man toen verwezen naar de dierenasiels, maar ja, die zitten allemaal vol
Goed verhaal, Danielle van de dierenambulance.
Laatst gewijzigd door Dagmar op 16 jul 2022, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Was al zijn derde baas, hij kwam uit een asiel, had ik tenminste in een ander artikel gelezen. Hij had voordat hij bij hen kwam al bijt incidenten gehad.kloesje schreef: 13 jul 2022, 10:49 Wat voor type hond het ook is.. hij is in ieder geval compleet verkeerd begrepen door zijn baasjes of hij was knettergek.

Tanja en Anne
- Célie
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Van Marktplaats toch.Gonnie schreef: 15 jul 2022, 20:41Was al zijn derde baas, hij kwam uit een asiel, had ik tenminste in een ander artikel gelezen. Hij had voordat hij bij hen kwam al bijt incidenten gehad.kloesje schreef: 13 jul 2022, 10:49 Wat voor type hond het ook is.. hij is in ieder geval compleet verkeerd begrepen door zijn baasjes of hij was knettergek.
O, echt. Ik had gelezen asiel. Nou ja, ik dacht nog dat het asiel weleens beter na had kunnen denken of die hond wel weer herplaatst moest worden.Célie schreef: 17 jul 2022, 19:46Van Marktplaats toch.Gonnie schreef: 15 jul 2022, 20:41Was al zijn derde baas, hij kwam uit een asiel, had ik tenminste in een ander artikel gelezen. Hij had voordat hij bij hen kwam al bijt incidenten gehad.kloesje schreef: 13 jul 2022, 10:49 Wat voor type hond het ook is.. hij is in ieder geval compleet verkeerd begrepen door zijn baasjes of hij was knettergek.

Tanja en Anne
- Célie
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Staat in het artikel wat Blondie geplaatst heeft.Gonnie schreef: 17 jul 2022, 20:21O, echt. Ik had gelezen asiel. Nou ja, ik dacht nog dat het asiel weleens beter na had kunnen denken of die hond wel weer herplaatst moest worden.
Ja zag ik, Maarn een ander artikel stond asiel.

Tanja en Anne