eigen schuld

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Suzanne
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Havanezers

eigen schuld

Bericht door Suzanne »

Saar pikt altijd mijn lekkerste deken in de winter, dan pik ik haar koelmat.
Of ben ik nou heel slecht?

Afbeelding

Werkt fantastisch trouwens, ook om tegen de rugleuning aan te hangen.
sonj@
Posts in topic: 1

Re: eigen schuld

Bericht door sonj@ »

Zo te zien is ze het er niet helemaal mee eens hoor.
GoldenGizmo
Honden: 1
Welke: Golden retriever

Bericht door GoldenGizmo »

Gizmo vertikt het al jaren om op dat ding te gaan liggen, dus ik had hem ook ingepikt. Vorige week bedacht ik dat het misschien verstandig was om hem in de auto te leggen zodat hij daarop ligt. Gisteren bij thuiskomst eruit gehaald en buiten (in de schaduw) weggelegd om hem even te laten drogen (Gizmo had een natte buik en poten op de terugweg). Ik ging 's middags binnen iets halen, misschien 5-10 minuten binnen geweest, en toen ik weer buiten kwam, lag hij ineens op zijn koelmat. Daar gingen mijn plannen om hem vandaag en morgen weer in te pikken :')

Maar Saar is maar een klein hondje, dat past er toch best bij? :lol1:
Inge O
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Wat is ze mooi met haar nieuwe coupe :I: .
Suzanne
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Havanezers

Bericht door Suzanne »

sonj@ schreef: 18 jul 2022, 11:34 Zo te zien is ze het er niet helemaal mee eens hoor.
Jammer dan :F:
GoldenGizmo schreef: 18 jul 2022, 12:25 Gizmo vertikt het al jaren om op dat ding te gaan liggen, dus ik had hem ook ingepikt. Vorige week bedacht ik dat het misschien verstandig was om hem in de auto te leggen zodat hij daarop ligt. Gisteren bij thuiskomst eruit gehaald en buiten (in de schaduw) weggelegd om hem even te laten drogen (Gizmo had een natte buik en poten op de terugweg). Ik ging 's middags binnen iets halen, misschien 5-10 minuten binnen geweest, en toen ik weer buiten kwam, lag hij ineens op zijn koelmat. Daar gingen mijn plannen om hem vandaag en morgen weer in te pikken :')

Maar Saar is maar een klein hondje, dat past er toch best bij? :lol1:
Eef heeft tot dit jaar ook nooit interesse gehad. Dit jaar een grotere gekocht en daar ligt ze echt veel op. Saar is vanaf het begin al gek op dat ding. Deze gebruik ik nu ook tijdens het kammen, ligt met de warmte wat lekkerder denk ik.
En ja ze past er best bij, maar ik wil met dit weer geen gekleef aan me. Arme Saar
Inge O schreef: 18 jul 2022, 14:01 Wat is ze mooi met haar nieuwe coupe :I: .
Ik ben er ook erg blij mee. Vooral met een foto als deze, dat het licht zo valt dat haar kleuren mooier naar voren komen. Het is net weer zo'n guitige pup.
Bij Eef staat het minder, want alles is wijd uit gaan staan bovenop. en dan die kwispelstaart, dan staat ook nog een deel overeind. Ach, het is maar haar :D Volgende keer gewoon nog korter
Plaats reactie