Ik word intens gelukkig van Bas. Ze is zo'n geslaagde keuze gebleken. Heupjes verbrijzeld, geen geluk in Spanje, raar hupsje en ook nog eens puppies gehad daar God weet hoe vaak... Maar nu tien jaar bij ons en altijd zo gelukkig en op haar plek. Als ik haar dan zo met Guus zie rondracen op haar oude dag denk ik.... hoe meer geslaagd kan je keuze om op een bepaald moment voor een vreemd klein wat ouder straatschoffie te gaan zijn?
Ik ben zo dol op mijn kleine oude dame en ze blijft maar zo kranig en vitaal in het leven staan. Lijkt wel alsof ze lacht en zegt oud? Ik niet hoor. Ze blijft gewoon zoals ze kwam en van mij mag ze 20 worden
Laatst gewijzigd door Marc op 12 aug 2022, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Meta schreef: 12 aug 2022, 19:15 ze zijn zo geweldig samen
Dit gaat echt elke wandeling wel een keer zo los. Guus gaat pesten tot Bas gas gaat geven en dan gaan ze. Elke dag na al die jaren nog zoveel pret. Daar geniet ik ook echt heel erg van. Een gouden duo.
Sirene schreef: 12 aug 2022, 19:31 wat fantastisch altijd om te lezen hoe gek je bent op haar (en Guus)
Ja ze zijn echt geweldig. Nooit gedacht dat kleine hondjes ook mijn hart zo konden stelen. Maar dat kunnen ze misschien nog wel beter dan de grote honden omdat ze eigenlijk alleen maar leuk willen zijn en hun onhebbelijkheden stellen niks voor door hun formaat dus het samenleven gaat zo soepel.
Bas is trouwens wel een echte zielenhond. Zo'n lot uit de loterij. Guus ben ik gewoon verliefd op. Omdat ik hem zo leuk vind.
Meta schreef: 12 aug 2022, 19:15 ze zijn zo geweldig samen
Dit gaat echt elke wandeling wel een keer zo los. Guus gaat pesten tot Bas gas gaat geven en dan gaan ze. Elke dag na al die jaren nog zoveel pret. Daar geniet ik ook echt heel erg van. Een gouden duo.
Dat is echt het grote genieten . Heerlijk dat ze dat ook nog steeds kan.
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥