Ik ben zo’n braaf hondje, waarom mag ik niet zo’n kussen in mijn eigen maat?
Het antwoord is trouwens omdat ze liever op een kleedje of op de bank slaapt, maar als ze dan een keer zo zielig op deze ligt te kijken, zou ik het bijna doen.
Zamunda schreef: 07 sep 2022, 17:33
Hahaha, arm kind! Moet ze verdorie op de harde vloer liggen omdat baasje er niet aan wil dat ze groter wordt .
Dat niet eens, ik heb er überhaupt nooit een voor haar gekocht, deze is van Froo, maar toen Aloy klein was ging zij er telkens mee aan de haal en sindsdien wil Froo er niks meer van weten. Tegenwoordig is het een sleepmandje, Aloy sleept hem gewoon overal heen en schudt ermee en kauwt erop. Ze vindt hem heel leuk maar ze slaapt er eigenlijk nooit mee.
Het is dus nog erger, zowel Froo als Aloy hebben niet zo'n kussen . Ohoh die Froo, haar kussen zomaar onder haar kontje vandaan gejat, door die vervelende aap. Heerlijk dat Aloy er zo mee sleept, schudt en op kauwt . Hier doen Raaf en Murf dat met een grote hondenknuffel, zo leuk! Jammer van de oorpunt die mist (Raaf ), maar vooruit.
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
Zamunda schreef: 07 sep 2022, 17:46Hier doen Raaf en Murf dat met een grote hondenknuffel, zo leuk! Jammer van de oorpunt die mist (Raaf ), maar vooruit.
Aloy had ook knuffels maar uiteindelijk is ze toch begonnen met die te slopen dus jammer maar helaas. Wel lief dat Raaf en Murphy de liefde voor de knuffels delen.
pioenroos schreef: 08 sep 2022, 12:15
Haar zus is nog zieliger, die heeft niet eens iets wat een mand is maar moet het doen met speelgoed
Oh nee, wat zielig. Aloy vindt het niet kunnen!
thom schreef: 08 sep 2022, 12:41
Ik stel voor dat we met z'n allen maar een hulpactie moeten beginnen, want dit kan toch echt niet zo.
Zamunda schreef: 07 sep 2022, 17:46Hier doen Raaf en Murf dat met een grote hondenknuffel, zo leuk! Jammer van de oorpunt die mist (Raaf ), maar vooruit.
Aloy had ook knuffels maar uiteindelijk is ze toch begonnen met die te slopen dus jammer maar helaas. Wel lief dat Raaf en Murphy de liefde voor de knuffels delen.
Murf kreeg zijn knuffels alleen zolang hij ze niet sloopte, dat is nog veel zieliger natuurlijk . Die grote hond heeft hij gelukkig altijd heel gelaten, was zo'n schattig gezicht als hij daar tegenaan ging liggen, en nog trouwens .
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
Zamunda schreef: 08 sep 2022, 15:37Murf kreeg zijn knuffels alleen zolang hij ze niet sloopte, dat is nog veel zieliger natuurlijk . Die grote hond heeft hij gelukkig altijd heel gelaten, was zo'n schattig gezicht als hij daar tegenaan ging liggen, en nog trouwens .
Heerlijk.
Froo sliep vroeger altijd met een beertje. Heel lief was dat. Nu doet ze dat al heel lang niet meer. (Jeetje wat was ze toen nog zwart trouwens, ze wordt echt heel grijs. )
Ze slaapt nu schattig zonder beertje. Het lijkt trouwens niet zo speciaal maar het is heel mooi om Froo overdag zo te zien slapen. Voordat Aloy kwam kon ze nooit rust vinden, ze was overdag altijd wakker en alert, ook als ze moe was. Tegenwoordig slaapt ze ook overdag gewoon. Waar dat ‘m precies in zit weet ik niet maar ik vind het prachtig.
Frootje schreef: 08 sep 2022, 16:01
Froo sliep vroeger altijd met een beertje. Heel lief was dat. Nu doet ze dat al heel lang niet meer. (Jeetje wat was ze toen nog zwart trouwens, ze wordt echt heel grijs. )
Oh wat schattig . Wat een verschil in snoetje inderdaad zeg !
Het lijkt trouwens niet zo speciaal maar het is heel mooi om Froo overdag zo te zien slapen. Voordat Aloy kwam kon ze nooit rust vinden, ze was overdag altijd wakker en alert, ook als ze moe was. Tegenwoordig slaapt ze ook overdag gewoon. Waar dat ‘m precies in zit weet ik niet maar ik vind het prachtig.
Zó fijn! Kan het zijn dat ze (een beetje zoals bc Dirkje ook) altijd een beetje aan stond in afwachting van wat jij ging doen? Klaar om te doen wat je zou gaan vragen van haar? Het lijkt wel alsof ze zoiets nu los kan laten.
Zamunda schreef: 08 sep 2022, 16:38Zó fijn! Kan het zijn dat ze (een beetje zoals bc Dirkje ook) altijd een beetje aan stond in afwachting van wat jij ging doen? Klaar om te doen wat je zou gaan vragen van haar? Het lijkt wel alsof ze zoiets nu los kan laten.
Ja, we denken inderdaad dat het met loslaten te maken heeft. Froo is een heel serieus hondje en sinds Aloy er is is ze duidelijk minder serieus. Ik had wel gehoopt dat het haar uiteindelijk goed zou doen dat Aloy er was maar ze heeft mijn verwachtingen overstegen.
Zamunda schreef: 08 sep 2022, 16:38Zó fijn! Kan het zijn dat ze (een beetje zoals bc Dirkje ook) altijd een beetje aan stond in afwachting van wat jij ging doen? Klaar om te doen wat je zou gaan vragen van haar? Het lijkt wel alsof ze zoiets nu los kan laten.
Ja, we denken inderdaad dat het met loslaten te maken heeft. Froo is een heel serieus hondje en sinds Aloy er is is ze duidelijk minder serieus. Ik had wel gehoopt dat het haar uiteindelijk goed zou doen dat Aloy er was maar ze heeft mijn verwachtingen overstegen.
Heel erg mooi voor Froo .