Wat geweldig dat ze zo lekker ontspannen ging liggen! Dat wordt een sup kopen. Of heb je haast geen water in de buurt?
En de linge? Je woont toch in het noorden?
Maart schreef: 11 sep 2022, 17:59
Heerlijk. Ooit probeer ik het ook eens met Treskor, al vrees ik dat het er niet zo rustgevend zal aan toegaan als alle honden die ik zie voorbijkomen maar wie weet!
Misschien valt het mee hoor, er waren een Aussie en een Boxer bij bijvoorbeeld maar eigenlijk was er alleen even wat consternatie toen de teckel achter een meerkoet aan wilde
Sirene schreef: 11 sep 2022, 19:18
Wat geweldig dat ze zo lekker ontspannen ging liggen! Dat wordt een sup kopen. Of heb je haast geen water in de buurt?
En de linge? Je woont toch in het noorden?
In mijn directe omgeving is het behoorlijk droog maar de Linge is eigenlijk ook altijd wel redelijk in de buurt. Ik woon in het zuidelijke deel van de Veluwe
Het is wel echt iets voor Lucca, gezellig samen op pad, dingen zien en niet echt actief aan de bak hoeven hahaha.
Wat leuk dat ze meteen zo op haar gemak is! Dit staat voor ons ook op de verlanglijst, wil het volgend jaar zeker gaan proberen met Lazar. Ik denk dat hij het super leuk vindt en een kapiteinspet op wil haha. Mahru maak ik denk ik niet blij met midden op het water zijn.
Lothian schreef: 11 sep 2022, 19:28
In mijn directe omgeving is het behoorlijk droog maar de Linge is eigenlijk ook altijd wel redelijk in de buurt. Ik woon in het zuidelijke deel van de Veluwe
Het is wel echt iets voor Lucca, gezellig samen op pad, dingen zien en niet echt actief aan de bak hoeven hahaha.
Oh, ik wist helemaal niet dat de Linge zo'n end ging. Beetje dom heb langs de Linge gewoond vroeger, in Leerdam.
Spring vindt het suppen ook heerlijk, lekker relaxen. Ren en Klets vinden het saai na een minuut of 10.
Sirene schreef: 11 sep 2022, 19:38
Oh, ik wist helemaal niet dat de Linge zo'n end ging. Beetje dom heb langs de Linge gewoond vroeger, in Leerdam.
Spring vindt het suppen ook heerlijk, lekker relaxen. Ren en Klets vinden het saai na een minuut of 10.
Wist ik ook niet! Ik woonde vroeger in Geldermalsen, dus ook aan de Linge. Maar dit was helemaal bij Doornenburg. Ik zie nu dat het 100 meter van het begin van de Linge was.
Sirene schreef: 11 sep 2022, 19:38
Wist ik ook niet! Ik woonde vroeger in Geldermalsen, dus ook aan de Linge. Maar dit was helemaal bij Doornenburg. Ik zie nu dat het 100 meter van het begin van de Linge was.
Joh wat grappig! Zo leer je nog eens wat over iemand.
Ik vind het altijd heel bijzonder om mensen in hun casual kleding op zo’n board te zien staan, soms met hele tassen aan spullen die droog en op orde moeten blijven. Ik zou echt in minder dan een minuut met board en al ondersteboven liggen maar anderen slepen hun hele hebben en houden mee op die boards.