apporteren verpesten

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Mo-yi
Posts in topic: 4
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

apporteren verpesten

Bericht door Mo-yi »

Ja ik heb dat grondig verpest.
Mo-yi is sowieso al een hond die ergens heel blij achteraan rent, als je bv een balletje weggooit, en die dan even aantikt met dr neus, mij blij aankijkt; joe, hier ligt ie he! de rest kan je zelf wel :mrgreen: , en dan weer dr eigen ding doet.
Toch hebben we dat vroeger dus wat extra geoefend, want ja, op gehoorzaamheid wil je niet helemaal een flater slaan al is de hilariteit ook wel lollig. Eenmaal op het veld, met andere honden..apporteerde ze als een malle, de 1 na het andere speeltje werd vrolijk tot in mn hand gebracht.
Eenmaal alleen op een veld is alleen het rennen erheen leuk, en vindt ze dat ik niks aan mn handjes mankeer en als ik m terug wil kan ik m zelf wel halen, we zijn immers zelfstandig.
Thuis gaan oefenen met de speeltjes die ze de tuin in sleept. Als ik haar dan binnen riep dan stuurde ik ze steeds op pad om de beestje te halen, en dr Fant en dat ging heel lang goed. Ikke trots want ze ruimt dr eigen speeltjes op.
En ergens heb ik dat grondig verpest.
Als ik nu in de deuropening sta te wijzen; waar is Fant? Dan staat zij binnen, achter me, wat te kwispelen met een blik van; Ja? daar ligt Fant ja..goed gezien van jou :roll:
:LOL:
Laatst gewijzigd door Mo-yi op 14 okt 2022, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

2011-2025
Anne
Posts in topic: 2

Re: apporteren verpesten

Bericht door Anne »

Iemandhad, helaas ergens anders, een heel goed artikel geschreven over dummies. Dat werkte voor Timon, die ook een beetje zo reageerde als Mo-Yi, perfect gewerkt. Was nog even opletten of hij die dummy niet ging slopen in het begin maa ging altijd goed, was ook één van de speeldingen die hij echt leuk vond.
Afbeelding
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Anne schreef: 14 okt 2022, 10:27 Iemandhad, helaas ergens anders, een heel goed artikel geschreven over dummies. Dat werkte voor Timon, die ook een beetje zo reageerde als Mo-Yi, perfect gewerkt. Was nog even opletten of hij die dummy niet ging slopen in het begin maa ging altijd goed, was ook één van de speeldingen die hij echt leuk vond.
Het ligt grotendeels bij mij, als ik er echt weer mee aan de slag ga dan wordt het weer leuk. Voor nu denk ze; haal die Fant zelf maar..t regent :pffff: en dat doe ik dan dus daar ga je al
Afbeelding

2011-2025
Anne
Posts in topic: 2

Bericht door Anne »

:LOL: Ja zo ging dat bij ons dus ook
Afbeelding
Frootje
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Saar wilde ook nooit apporteren. Die wees het object ook alleen aan en haalde helemaal niks op. :LOL:

Froo apporteert kleine balletjes. Als ze daar zin in heeft. En niet buiten. :F:
Afbeelding
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Mijn kat Gijs apporteerde als een dolle, die sloeg aluminium balletje uit de lucht als een pro-volleyballer en kwam ermee terug zodat je m nog eens moest gooien.
Ook die is ermee gestopt.
zal echt aan mij liggen :lol1:
Afbeelding

2011-2025
Teckeltoos
Welke: Teckel

Bericht door Teckeltoos »

Afbeelding

:mrgreen:
Afbeelding
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Teckeltoos schreef: 14 okt 2022, 13:56 Afbeelding

:mrgreen:
:LOL:
Afbeelding

2011-2025
CatnDog
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Ik heb dat bij Zeno verpest bij dingen die ergens moeilijk bereikbaar zijn/ergens onder liggen. Hij is over het algemeen van het lollig doen en als het iets te moeilijk wordt, hoeft het voor hem niet zo. Dus zodra ik het zelf had gepakt, had hij zoiets: doe jij het voortaan altijd maar.
Plaats reactie