Ik weet sowieso al zeker dat Droef allergisch is voor kip en ook wel overgevoelig voor producten waar melk in zit.
We zijn nu al maanden aan het kloten met zijn rechter oor, alleen dat oor. Verder heeft hij 0 klachten. Vannacht begon de ellende weer, de enige die heeft geslapen is Roderick want die was het gekut al snel zat en is in zijn bench gaan liggen maar Droef heeft ons meerdere malen wakker gemaakt omdat hij echt onwijze last van zijn oor had. Hij heeft net een kuur apoquel achter zijn kiezen maar het heeft de voorkeur om niet alleen maar symptoom bestrijding te doen dus nu weer oorzalf mee en dus aan een hypoallergene brok. Eliminatie dieet met vers vlees werd erg lastig aangezien er niks is waarvan ik weet dat Droef het nooit gegeten heeft.
Er is ook een kleine kans dat het van pollen komt maar dan zou de DA wel wat meer symptomen verwachten aan zijn poten en buik bijvoorbeeld. Allergietest en desensibilisatie therapie zijn besproken maar omdat zijn klachten zo vreemd zijn en het bakken met geld en 8 maanden tijd kan kosten voor hij dan op de rit is besloten om dit niet te doen en eerst naar zijn voer te kijken.
Hiervan baal ik wel enorm want hij leeft echt voor zijn konijnen oren en andere snacks. Brokken eet hij wel gewoon maar daar word hij niet warm of koud van.
Zelf heb ik ook bij zooplus wat gevonden maar geen idee of het echt goed zou zijn. https://www.zooplus.nl/shop/honden/hond ... ood/583604