Van mager, niets gewend meisje wat niet eens wist wat een riem was:

Naar een mooi meisje wat alles probeert en alles zelf wil doen:

Er moesten er 16 herplaatst worden, en nu zijn er nog 2 van 9,5 jaar die weer een nieuw huisje zoeken helaas.Sterre schreef: 05 dec 2022, 13:06 Het is een plaatje met haar glanzende en prachtige kleur vacht. Ze is wel in de hemel beland bij jou. Ik meen me te herinneren dat er een heel stel herplaatst moest worden. Hopelijk hebben ze allemaal zo’n heerlijk huisje gekregen.
Heb je een link?Petra schreef: 05 dec 2022, 13:20Er moesten er 16 herplaatst worden, en nu zijn er nog 2 van 9,5 jaar die weer een nieuw huisje zoeken helaas.Sterre schreef: 05 dec 2022, 13:06 Het is een plaatje met haar glanzende en prachtige kleur vacht. Ze is wel in de hemel beland bij jou. Ik meen me te herinneren dat er een heel stel herplaatst moest worden. Hopelijk hebben ze allemaal zo’n heerlijk huisje gekregen.
De rest is allemaal heel goed terecht gekomen!
Die hadden wel een nieuwe baas maar die was ze geloof ik na een dag al zatPetra schreef: 05 dec 2022, 13:20Er moesten er 16 herplaatst worden, en nu zijn er nog 2 van 9,5 jaar die weer een nieuw huisje zoeken helaas.Sterre schreef: 05 dec 2022, 13:06 Het is een plaatje met haar glanzende en prachtige kleur vacht. Ze is wel in de hemel beland bij jou. Ik meen me te herinneren dat er een heel stel herplaatst moest worden. Hopelijk hebben ze allemaal zo’n heerlijk huisje gekregen.
Ja, ze zoeken nu weer een nieuw baasje na een week. Ze waren te druk??Nanna schreef: 05 dec 2022, 13:48Die hadden wel een nieuwe baas maar die was ze geloof ik na een dag al zatPetra schreef: 05 dec 2022, 13:20Er moesten er 16 herplaatst worden, en nu zijn er nog 2 van 9,5 jaar die weer een nieuw huisje zoeken helaas.Sterre schreef: 05 dec 2022, 13:06 Het is een plaatje met haar glanzende en prachtige kleur vacht. Ze is wel in de hemel beland bij jou. Ik meen me te herinneren dat er een heel stel herplaatst moest worden. Hopelijk hebben ze allemaal zo’n heerlijk huisje gekregen.
De rest is allemaal heel goed terecht gekomen!![]()
Ah, zie net dat de link niet meer werkt.Mellow schreef: 05 dec 2022, 13:26Heb je een link?Petra schreef: 05 dec 2022, 13:20Er moesten er 16 herplaatst worden, en nu zijn er nog 2 van 9,5 jaar die weer een nieuw huisje zoeken helaas.Sterre schreef: 05 dec 2022, 13:06 Het is een plaatje met haar glanzende en prachtige kleur vacht. Ze is wel in de hemel beland bij jou. Ik meen me te herinneren dat er een heel stel herplaatst moest worden. Hopelijk hebben ze allemaal zo’n heerlijk huisje gekregen.