@Crutz en
@Tineke we hebben zeker genoten van de omgeving. Zandvoort is ook zeker mooi, maar ken je daar ook campings waar je met meer dan 2 honden (4 dus) terecht kunt?
Vandaag nog even na 't opbreken naar Noordwijk aan zee gereden. Campers geparkeerd, en met de honden nog even een flink stuk strand gedaan. Nadeel van een stuk strand bij het centrum en dus met veel strandtenten is dat het superdruk is met mensen en kinderen. Dat is dan dikke pech voor Louitje want die moet dan aan de lijn en juist Louitje geniet intens van knetterhard racen door de branding. Maar hij werd dus vandaag even opgeofferd. Hij is niet sociaal naar mensen dus moet gewoon vast.
Ik mijd altijd andere mensen en honden als ik met mijn viertal loop. Ga iedereen uit de weg. Echter op een zondag aan het strand in Noordwijk is dat natuurlijk kansloos.
Supergrappig dus om te zien hoe mijn honden zijn in de interactie met anderen. Herbert is een echte allemansvriend voor mens en dier. Hij werd nog even flink te grazen genomen door een standaard teckel ruwhaar, die bazen moesten de teckel echt van hem aftrekken, maar behalve dat zijn ego gekwetst was vloog hij weer vrolijk verder over het strand op zoek naar nieuwe vriendjes. Het is echt een blij ei. Grappig om te zien dat hij soms een sprintje trekt naar een hond in de verte en toch ineens bedenkt beter van niet als hij er bijna is. Hij is dus geen ongeleid projectiel.
Marco is een goedmoedige lobbes die overal even gaat buurten, alleen even duidelijk protesteerde bij een prachtige zwarte Riesen Schnautzer reu die vond dat ie Marco moest beklimmen, maar dat gaat altijd proportioneel en zonder drama.
Perry verbaasde vriend en vijand door blij en geïnteresseerd menig hond op te zoeken en uit te nodigen tot spel.

Hij is in zijn hele leven nog nooit geïnteresseerd geweest in andere honden. Ik moest hem zelfs ophalen bij twee chihuahua dames, hij kwam gewoon niet meer mee.
En nu zijn ze allemaal uitgeput na ons weekendje weg, zoveel indrukken,
Dat begint al bij het wakker worden:

Ik zie een konijn....

Ik lig gewoon heel relaxed naar buiten te kijken...

Nou maar ik zie toch ook echt een konijn hoor!! En vogels op de heg!!
Onderweg naar huis:

Perrry reist eerste klas
En thuis is iedereen lekker helemaal out

Louitje gaat lekker zelf in zijn kamerkennel liggen, deurtje is gewoon open maar hij is er nog niet uit geweest.
Heerlijk weekendje gehad!