Voorkeur voor de Bad guy

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Mo-yi
Posts in topic: 5
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Voorkeur voor de Bad guy

Bericht door Mo-yi »

Deze dame tikt bijna de 12 jaar aan, en ze heeft een duidelijke voorkeur voor de "bad guys" :roll:
Een witte herder van een paar deuren verder, die steeds onzeker wordt en soms wel naar dr toe wil en dan ineens kan grommen of blaffen..madame vindt dat alleen maar leuk, staat ze te kwispelen, hoe meer geblaf van zijn kant, hoe meer speelbogen zij maakt.
Gisteren een oudere dame met een Duitse herder, ze riep op afstand al; kweenie wat ie doet! ik heb m nog maar net!
Er werd wat op en neer gestaard en ik ging een pad eerder vast maar in. Mo-yi heftig kwispelen..joehoe handsome..do you see me? Waarop een blafsalvo bij de herder eruit kwam..en ohhhh dat was DE liefdesuitspraak..Ik weet niet wat zij erin verstaat..ik verstond echt wat anders..maar Mo werd alleen maar vrolijker..gekke pup.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

2011-2025
Pyrnoah
Posts in topic: 1

Re: Voorkeur voor de Bad guy

Bericht door Pyrnoah »

Foute kerels :rambo: zijn natuurlijk woest aantrekkelijk, ik snap Mo-yi wel :smile:
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Pyrnoah schreef: 11 feb 2023, 10:37 Foute kerels :rambo: zijn natuurlijk woest aantrekkelijk, ik snap Mo-yi wel :smile:
Als het aan haar lag, dan lagen die twee herders nu naast haar te pitten. Nee, gaan we ff niet doen
sorry Mo
geniet maar van een afstandje dan :P
Afbeelding

2011-2025
Rosanne
Welke: Oud Duitse herder

Bericht door Rosanne »

Geweldig 😂
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Ybbihs

Bericht door Ybbihs »

Geweldig :I:

Lou heeft dat met stoere husky reuen en van die stijve, anabolen jack russels. Helemaal fantastisch vindt ze die. :mrgreen:
Afbeelding
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Ybbihs schreef: 11 feb 2023, 11:10 Geweldig :I:

Lou heeft dat met stoere husky reuen en van die stijve, anabolen jack russels. Helemaal fantastisch vindt ze die. :mrgreen:
:LOL:
Kleine druktemakers daar steekt ze weinig energie in, ergens vindt ze die wel koddig ofzo..ahhh druktemakertje, wat schattig. Hier loopt een klein reutje en die is smoor op dr, steekt ook graag zn neus in dr gat. Als ze dat beu raakt gaat ze gewoon zitten, met een blik omhoog..zo, opgelost..hehe
Een teef van formaat daarentegen wordt weggekeken, en als die net voorbij is kan ze een gemopper achterna krijgen, zo..gewoon doorlopen jij ja!

oh oh
pupkes
Afbeelding

2011-2025
Teckeltoos
Welke: Teckel

Bericht door Teckeltoos »

Ik denk dat ze als een blok voor Peer zou vallen.
Zou overigens wederzijds zijn. Peer vindt alle vriendelijke honden leuk.
Afbeelding
Fabienne
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Bericht door Fabienne »

Wat schattig! Leuk hè als ze zo hun eigen vriendjes kunnen uitzoeken?

Mijn eerste flatcoated had best wel moeite met andere honden maar ze was niet te houden bij een mega grote rottweiler en een hele stoere riessen shnauzer, zelfs haar heilige bal liet ze er voor liggen. Beide jonge reuen
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Ja, blijft leuk. En ik verbaas me soms over haar keuze. De herders krijgen echt liedjes van blijdschap van haar, hoe harder daar de twijfel toeslaat en geblaft wordt, hoe liever dat ze wordt.

Oh, ik mag niet liegen, want ze heeft ook een oogje op twee Golden reutjes..als ze die ziet als we in de auto zitten gaat ze al zingen..joehoeeeee my darrrlings
:LOL: :hartjes:
Afbeelding

2011-2025
Fabienne
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Bericht door Fabienne »

Mo-yi schreef: 12 feb 2023, 08:32 Ja, blijft leuk. En ik verbaas me soms over haar keuze. De herders krijgen echt liedjes van blijdschap van haar, hoe harder daar de twijfel toeslaat en geblaft wordt, hoe liever dat ze wordt.

Oh, ik mag niet liegen, want ze heeft ook een oogje op twee Golden reutjes..als ze die ziet als we in de auto zitten gaat ze al zingen..joehoeeeee my darrrlings
:LOL: :hartjes:
Ja de keuzes die mijn dame op leeftijd toen maakte waren niet perse mijn keuzes :scratch: maar toe maar zo op je oude dag
Barkley

Bericht door Barkley »

En ondertussen is Fred gek op kleine gillende pluishondjes :LOL:
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

haha, heerlijk toch :hartjes: