Célie schreef: 17 jul 2023, 13:50
blondie schreef: 15 jul 2023, 17:30
Célie schreef: 15 jul 2023, 15:55
Alles moet in de gaten gehouden worden hè
Gebeurd niet vaak hoor, alledrie op een rij op deze manier in de voortuin. Maar van de foto af kun je denk wel aflezen wie de relnicht zou kunnen zijn van dit trio.
Overbuurvrouw ging met 2 honden de auto in, die honden zijn soms wat reactief.. daar reageerde 1 van onze honden op en de rest kwam even polshoogte nemen.
De middelste Glorie toch?
Ja, die kan opgewonden raken als honden tegen haar tekeer willen gaan, maar dan met de andere 2 bodygards in de buurt
Zij is ook degene met de staart zo in de lucht, de staart van Chara was wat lager maar op de foto zijn die 2 staarten een geworden ..
Tegelijkertijd vloog gisteren een buurhondje even uit de treiter via de bank van hun kant. Moet zeggen dat ook Glory (met Aak ernaast, dat dan weer wel) niet terug reageerde.. ze bleven met zijn 2'en dat hondje alleen maar aankijken vanaf hun kant van onze eigen bank.
Niet ideaal, maar buurman besefte zich dat ook op een gegeven moment. Ook omdat ik eens geen zin had om mijn honden bij me te roepen vanwege amok van een ander die daar niet eens woont. Blijf aan de gang soms voor.