Na al het gepoets en gekam

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Petra
Posts in topic: 3

Na al het gepoets en gekam

Bericht door Petra »

Is het tijd voor een sigaretje euhhh kluifje!
Afbeelding
Afbeelding
Loraine
Posts in topic: 1
Honden: 2
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Re: Na al het gepoets en gekam

Bericht door Loraine »

Daar is Mahdu het helemaal mee eens en dat is ook de grootste reden dat hij tegenwoordig netjes meewerkt:
Geduld, kusjes en knuffels tussendoor, veel vertellen hoe knap hij wel niet is, bij protest even stoppen en vertellen dat als hij netjes meewerkt hij extra goed beloond wordt en dan na afloop een lekkere knaag of wat extra koekies. :cheer:
Dívka loopt tegen de tijd dat ik de kam neerleg te flikflakken want als de een wat krijgt dan de andere ook.
En Mahdu idem dito wanneer Dívka gekamd/gewassen/uitgeblazen/geknipt wordt.
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Petra

Bericht door Petra »

Loraine schreef: 14 okt 2023, 15:34 Daar is Mahdu het helemaal mee eens en dat is ook de grootste reden dat hij tegenwoordig netjes meewerkt:
Geduld, kusjes en knuffels tussendoor, veel vertellen hoe knap hij wel niet is, bij protest even stoppen en vertellen dat als hij netjes meewerkt hij extra goed beloond wordt en dan na afloop een lekkere knaag of wat extra koekies. :cheer:
Dívka loopt tegen de tijd dat ik de kam neerleg te flikflakken want als de een wat krijgt dan de andere ook.
En Mahdu idem dito wanneer Dívka gekamd/gewassen/uitgeblazen/geknipt wordt.
Zo gaat het hier ook exact. De anderen stonden al in de keuken toen ze de deur open hoorden gaan :E:
Afbeelding
Petra

Bericht door Petra »

Sandra&co schreef: 14 okt 2023, 15:55 Kind kan wel een peuk gebruiken ja zo te zien :mann:
Met mij als vrouwtje, kunnen ze dat zeker allemaal wel gebruiken hahaha.
Afbeelding
Plaats reactie