Heerlijk he, Mo wilde vanmorgen vroeg ook weer de grote ronde, tussendoor over plassen springen en op het eind nog energiek lopen. Soms even stilstaan en genieten van de wind in de haren
Mo-yi schreef: 05 feb 2024, 17:48
Heerlijk he, Mo wilde vanmorgen vroeg ook weer de grote ronde, tussendoor over plassen springen en op het eind nog energiek lopen. Soms even stilstaan en genieten van de wind in de haren
Ja echt genieten. Zo mooi om te zien hoeveel lol ze kunnen hebben. Heerlijk dat Mo ook zo heeft genoten. En dan een hondje die geïnteresseerd in hem was, maar straal genegeerd wordt, want blaadjes!!
Flo schreef: 06 feb 2024, 15:20
Hij blijft een zonnetje. Blij!
Jaa voor hem is elke dag een feestje. Altijd goede zin.
SuzanneS schreef: 06 feb 2024, 18:37
Wat is het toch een levensgenieter! Voorbeeld voor velen. Kop in de wind en gaan!
Dat is hij ook echt. Het is ook echt aanstekelijk. Altijd een pretbek en klaar om weer leuke dingen samen te doen.
CatnDog schreef: 06 feb 2024, 20:10
Hij is wel in zijn nopjes.
Hou je zelf een beetje van wind?
(Ik vind dit weer dus helemaal niks. )
Ja hij vindt dit echt prachtig. Bekaf als hij ook thuis komt. Ik vind het wel gaaf, als ik op een open veld sta zonder bomen. Of als ik een keer wind mee heb op de fiets is het ook wel prima. Echter dat is maar 1% van de keren het geval.