Eerst Rana, dan Ita en daaronder Claire

Dank

Alle drie Grifon Korthals en alle drie compleet verschillend.

Vind ik ook.Tigris schreef: 05 okt 2021, 16:02 Juist leuk, die variatie. Sommige rassen zijn zo divers onderling. Ik ken er nog eentje![]()

Dat is ook best lastig om het verschil te zien.Persistence schreef: 05 okt 2021, 18:28 Mooi! Ik kan ze zo niet uit elkaar halen met de Cesky fousek, maar das mijn makke.

En zo liepen we ooit in het bos met mijn petekind, een miniwolkje van een zwarte Pom.ranetje schreef: 05 okt 2021, 18:19Vind ik ook.Tigris schreef: 05 okt 2021, 16:02 Juist leuk, die variatie. Sommige rassen zijn zo divers onderling. Ik ken er nog eentje![]()
Al zien de mensen hier in de buurt totaal geen verschil tussen de honden![]()
"Dat zijn zeker zusjes hé? Of moeder en dochter. Ze lijken zooooooooooooooo op elkaar"![]()
Tigris schreef: 05 okt 2021, 20:00En zo liepen we ooit in het bos met mijn petekind, een miniwolkje van een zwarte Pom.ranetje schreef: 05 okt 2021, 18:19Vind ik ook.Tigris schreef: 05 okt 2021, 16:02 Juist leuk, die variatie. Sommige rassen zijn zo divers onderling. Ik ken er nog eentje![]()
Al zien de mensen hier in de buurt totaal geen verschil tussen de honden![]()
"Dat zijn zeker zusjes hé? Of moeder en dochter. Ze lijken zooooooooooooooo op elkaar"![]()
Ohhh kijk nuu waaat llleeeeuuuukkkk wat is hetttttt
ik: Een vleesetende cavia
OH ECHT
Wat kun je dan nog zeggen?

ranetje schreef: 05 okt 2021, 18:51Dat is ook best lastig om het verschil te zien.Persistence schreef: 05 okt 2021, 18:28 Mooi! Ik kan ze zo niet uit elkaar halen met de Cesky fousek, maar das mijn makke.
Over het algemeen gesproken zijn Griffons grover.
Om met Marjoleine te spreken, ze hebben een "dikke kop"![]()
En Griffons zijn iets lager op de poten.
Maar veel verschil is er niet, dat ben ik met je eens.
Claire heeft puppycursus gehad samen met een bijna compleet nest Cesky Fouseks.
Ze scheelden ook maar twee dagen in leeftijd.
Alle andere cursisten dachten aanvankelijk dat Claire ook een CF was.

De eerste is een CF dacht ik en de tweede een Draadhaar

De tweede is goed! De eerste is een Korthals, volgens de tekst.ranetje schreef: 05 okt 2021, 22:12De eerste is een CF dacht ik en de tweede een Draadhaar
De derde kan ik niet goed onderscheiden.![]()
Zit ik in de richting?
Of is het helemaal fout![]()
Rare uitslag idd.Persistence schreef: 05 okt 2021, 22:35De tweede is goed! De eerste is een Korthals, volgens de tekst.ranetje schreef: 05 okt 2021, 22:12De eerste is een CF dacht ik en de tweede een Draadhaar
De derde kan ik niet goed onderscheiden.![]()
Zit ik in de richting?
Of is het helemaal fout![]()
Maar de uitslag is wat schimmig: Pictured: from left, wirehaired pointing griffon, Deutsch Drahthaar and German wirehair.
Die laatste 2 zijn toch hetzelfde?![]()
Dit is de site: https://www.pheasantsforever.org/getdoc ... Which.aspx