EchoMira schreef: 08 mei 2022, 20:48
Ik vind niet dat het enorm veel meer tijd en moeite kost dan 1 pup. Wel iets meer maar niet veel.
En ik vond het voor de pups zelf ook leuk om langer bij moeders en elkaar te blijven. Dus ik heb geen medelijden.
Het is een enige pup die gewoon de baas gaat vinden die hij verdient.
Medelijden moet je sowieso niet hebben met mij hoor. Geen medelijden met gokkers zou mijn moeder zeggen
Ik denk dat voor deze pups het prima of zelfs beter zou zijn om meer 1 op 1 contact met een mens te hebben dan ik kan bieden nu. Ze hebben daar echt behoefte aan wat ik zo zie, zal wellicht aan type liggen? Heus niet erg dat ze moeten delen uiteraard en ze leren ook een hoop van elkaar en mama inderdaad. Ik denk dat het kwam werk enorm scheelt met hoeveel ruimte jij hebt? Ik moet echt de deur uit met ze elke dag, mijn woonkamer en mini tuin zijn niet genoeg meer.
EchoMira schreef: 08 mei 2022, 20:48
Volgens mij is het meer dat je niet weet hoe of wat het gaat worden en dat snap ik wel heel goed. Daar ben ik ook niet goed in.
Daar heb je zeker gelijk in ja. Als ik nu zou weten nog x aantal weken dan had ik dat helemaal prima gevonden. Ik zal proberen meer te relativeren
Hondenpoot schreef: 08 mei 2022, 22:45
Ze zijn echt super leuk zeg!
Op Facebook zit ook een groep voor “agility pups”. Misschien ken je hem al hoor, maar anders tref je daar mss wel iemand?
Kende ik niet, die internationale groep bedoel je? Ik heb Bran gedeeld daar, wie weet
Zamunda schreef: 08 mei 2022, 23:03
Ik kan me je zorgen en teleurstelling voorstellen, ik zou dat ook zo hebben. Vanaf hier zeg ik dat het wel goedkomt, maar dat is makkelijk gezegd. Ik duim dat Bran ook gewoon snel een fijne baas vindt

.
Kan me ook niet voorstellen dat er niet iemand een gouden hondje aan hem gaat hebben. Maar ik krijg echt geen enkele serieuze reactie meer de laatste week of 2
Gudrun schreef: 08 mei 2022, 23:09
Ooo Bran!
Had ik Kika niet dan sprong ik zo de auto in.
Dat is lief dat je dat zegt, je zou een topbaas zijn

Nu hopen dat iemand zoals jij wel plek heeft
Lothian schreef: 09 mei 2022, 09:05
Ohh Bran

ik heb 'm met wat hondenschoolmensen gedeeld, dit is toch een droomhond?!
Wellicht is hij een
acquired taste 
Dank voor delen

Ben wel benieuwd wat voor reactie je krijgt. Tegen mij zijn mensen positief maar wellicht communiceer ik iets niet goed of zie ik iets negatiefs over het hoofd?
Vanmorgen heb ik de hele bende weer meegenomen naar het trainingsveld van de hondenschool. En ik dacht, als Froo het zo goed kan dan Mies misschien ook wel

Ruim veld dus hup, Mies er los bij. Dat leverde Bran en Peteris een correctie op wegens snuffelen aan Mies. Maar het is toch echt alleen tandengeblikker gelukkig. Danu was slimmer en kwam niet in Mies' buurt
Vanmiddag gingen ze thuis de tuin weer in. Mooi weer en Mies vond eigenlijk wel dat ze er nu toch ook weer bij mocht want waarom niet?
Er zijn geen haartjes gekrenkt maar het druk spelen was wel gelijk gedaan zodra Mies ten tonele verscheen

Gelukkig vond ze het zelf ook wat veel werk om 3 pups tegelijk onder de duim te houden en wilde ze vlot weer zelf naar binnen. Het was een flink lesje in impulscontrole voor iedereen zullen we maar zeggen