Ja vind ik ook. Hij was ook in het nest de dikste. Ik had al gezegd tegen de fokker dat er een clumber langs was geweest.Nanna schreef: 29 mei 2022, 12:20 Hij heeft wel iets van een working Clumber
Niet van zo’n enge showgriezel, mind you
![]()
Voorstellen aan Lou
- Vicky
- Posts in topic: 8
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Re: Voorstellen aan Lou

Bo en de honden
- Hondenpoot
- Posts in topic: 1
Knapperd 
- Inge O
- Posts in topic: 4
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Heb even wat ingescand, maar het zijn jammer genoeg maar kleine formaatjes geworden (en slechte kwaliteit) :Vicky schreef: 29 mei 2022, 12:22
Oeh, heb je daar nog een foto van bij de hand? Of is dat een lastige vraag?![]()

- Vicky
- Posts in topic: 8
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Oh wow, wat een geweldige hond. Is zij nou een kat aan het zogen? Of ligt die er gewoon gezellig bij?
Echt mooi om te zien ,tof van je dat je hebt ingescand.

Bo en de honden
- Inge O
- Posts in topic: 4
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ja, hahaha, die is een kat aan het zogenVicky schreef: 29 mei 2022, 21:22 Oh wow, wat een geweldige hond. Is zij nou een kat aan het zogen? Of ligt die er gewoon gezellig bij?
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat bijzonder zegInge O schreef: 30 mei 2022, 08:43Ja, hahaha, die is een kat aan het zogenVicky schreef: 29 mei 2022, 21:22 Oh wow, wat een geweldige hond. Is zij nou een kat aan het zogen? Of ligt die er gewoon gezellig bij?
Echt mooi om te zien ,tof van je dat je hebt ingescand.. Dropje kwam als kitten bij me en de eerste dag was het van haar kant natuurlijk dik blazen en Zoef had geen idee wat ze met dat rare monster moest. Een dag later sloeg het om, Drop ging haar als surrogaatmoeder zien en Zoef kreeg melk. Tijdens dat jaar viel ze nog eens droog door een zware buikoperatie (darmverstopping) maar toch kwam de melk daarna weer terug. Toen Dropje ruim een jaar was kreeg ze zelf een nestje en pas toen haar kittens weg waren ging ze weer eens bij Zoef kijken voor een slokje maar dat was er niet meer
.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥