Kijk haar staan dan..

Kanjers deze 2!

Omdat Glory hier net een week is en ik geen risico nog neem op loslopen, ze kan onverwachts best angstig reageren op bepaalde situaties. En vlucht nu nog ipv dat ze bij ons of bij Aki en Chara steun gaat zoeken.EchoMira schreef: 03 jun 2022, 23:24 Ik heb het denk ik gemist. Waarom moet het een omheind veldje zijn en waar is het?
Goed zo. Dan kan ik hier heen linken als er weer iemand loopt te druilen dat hun hond niet los kan. Dat kan dus wel.blondie schreef: 04 jun 2022, 12:05Omdat Glory hier net een week is en ik geen risico nog neem op loslopen, ze kan onverwachts best angstig reageren op bepaalde situaties. En vlucht nu nog ipv dat ze bij ons of bij Aki en Chara steun gaat zoeken.EchoMira schreef: 03 jun 2022, 23:24 Ik heb het denk ik gemist. Waarom moet het een omheind veldje zijn en waar is het?
Daarbij vliegen zij en Chara als een idioot heen en weer achter elkaar aan (heel snel en wendbaar), op het andere gedeelte van het park ligt het fietspad direct naast het pad. Laatst vloog Chara dus als een idioot van het ene veld naar het ander over het fietspad heen, is een beetje gevaarlijk.. en officieel mogen ze daar dus ook niet los![]()
Niet altijd hoorEchoMira schreef: 04 jun 2022, 14:32Goed zo. Dan kan ik hier heen linken als er weer iemand loopt te druilen dat hun hond niet los kan. Dat kan dus wel.blondie schreef: 04 jun 2022, 12:05Omdat Glory hier net een week is en ik geen risico nog neem op loslopen, ze kan onverwachts best angstig reageren op bepaalde situaties. En vlucht nu nog ipv dat ze bij ons of bij Aki en Chara steun gaat zoeken.EchoMira schreef: 03 jun 2022, 23:24 Ik heb het denk ik gemist. Waarom moet het een omheind veldje zijn en waar is het?
Daarbij vliegen zij en Chara als een idioot heen en weer achter elkaar aan (heel snel en wendbaar), op het andere gedeelte van het park ligt het fietspad direct naast het pad. Laatst vloog Chara dus als een idioot van het ene veld naar het ander over het fietspad heen, is een beetje gevaarlijk.. en officieel mogen ze daar dus ook niet los![]()
Bedankt. Het heeft heel goed uitgepakt, zo snel al.Marc schreef: 04 jun 2022, 14:03 Ras minder ras en niks ras. Leuke combinatie. Lijken wel vader moeder en kind. Ik vind dat je een wonderschoon roedel hebt waar je trots op mag zijn. Ik vind Chara wel echt subliem kwa schoonheid moet ik zeggen.