Omheind veldje met het trio

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
blondie
Posts in topic: 4

Omheind veldje met het trio

Bericht door blondie »

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kijk haar staan dan..
Afbeelding
Kanjers deze 2!
Afbeelding
Nanna

Re: Omheind veldje met het trio

Bericht door Nanna »

Wat een blije bek heeft Glory😍
katerke
Posts in topic: 1

Bericht door katerke »

Prachtige honden heb je
Afbeelding
hakunamatata
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Bericht door hakunamatata »

Genieten :I:
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
Fenneke
Honden: 1
Welke: Witte herder en nu een hún

Bericht door Fenneke »

Wat straalt het een geluk uit :I:
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
HillieS
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

:I:
Afbeelding
Kruimel
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Wat een geweldig leuk stel zo!
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Zamunda
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Ze zijn echt heel erg leuk met z'n drieën zeg :I: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Floortje
Welke: Hussel en Hollandse Herder

Bericht door Floortje »

Supertrio! :I:
Afbeelding
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Inderdaad, echt een supertrio! :hartjes: En die pretbek van Glory overal :lol1:
Afbeelding
SuzanneS

Bericht door SuzanneS »

Dat is zeker een fijn trio!
thom
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

Bericht door thom »

Wat een hoop lol hebben ze. :I:
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
EchoMira
Posts in topic: 2
Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff

Bericht door EchoMira »

Ik heb het denk ik gemist. Waarom moet het een omheind veldje zijn en waar is het?
Manuma

Bericht door Manuma »

Geweldig, ze passen zo leuk bij elkaar :I: Genieten!
blondie

Bericht door blondie »

EchoMira schreef: 03 jun 2022, 23:24 Ik heb het denk ik gemist. Waarom moet het een omheind veldje zijn en waar is het?
Omdat Glory hier net een week is en ik geen risico nog neem op loslopen, ze kan onverwachts best angstig reageren op bepaalde situaties. En vlucht nu nog ipv dat ze bij ons of bij Aki en Chara steun gaat zoeken.
Daarbij vliegen zij en Chara als een idioot heen en weer achter elkaar aan (heel snel en wendbaar), op het andere gedeelte van het park ligt het fietspad direct naast het pad. Laatst vloog Chara dus als een idioot van het ene veld naar het ander over het fietspad heen, is een beetje gevaarlijk.. en officieel mogen ze daar dus ook niet los :roll:

Ook is Aki nu weer een stukje meer beschermend, dus als er onverwachts loslopende vreemde honden op die kleine af zouden komen denk ik dat hij er heel rap op af gaat vliegen, en ook dat vind ik geen strak plan.

Dus veilig omheind, we lopen vanuit huis langs de Rijn erheen. Dan los met zijn drieën, en vervolgens weer via het park terug waarbij Aki en Chara op plekken wel weer vrij zijn en we Glory aan een langere lijn doen.
Marc

Bericht door Marc »

Ras minder ras en niks ras. Leuke combinatie. Lijken wel vader moeder en kind. Ik vind dat je een wonderschoon roedel hebt waar je trots op mag zijn. Ik vind Chara wel echt subliem kwa schoonheid moet ik zeggen.
EchoMira
Posts in topic: 2
Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff

Bericht door EchoMira »

blondie schreef: 04 jun 2022, 12:05
EchoMira schreef: 03 jun 2022, 23:24 Ik heb het denk ik gemist. Waarom moet het een omheind veldje zijn en waar is het?
Omdat Glory hier net een week is en ik geen risico nog neem op loslopen, ze kan onverwachts best angstig reageren op bepaalde situaties. En vlucht nu nog ipv dat ze bij ons of bij Aki en Chara steun gaat zoeken.
Daarbij vliegen zij en Chara als een idioot heen en weer achter elkaar aan (heel snel en wendbaar), op het andere gedeelte van het park ligt het fietspad direct naast het pad. Laatst vloog Chara dus als een idioot van het ene veld naar het ander over het fietspad heen, is een beetje gevaarlijk.. en officieel mogen ze daar dus ook niet los :roll:
Goed zo. Dan kan ik hier heen linken als er weer iemand loopt te druilen dat hun hond niet los kan. Dat kan dus wel.
blondie

Bericht door blondie »

EchoMira schreef: 04 jun 2022, 14:32
blondie schreef: 04 jun 2022, 12:05
Goed zo. Dan kan ik hier heen linken als er weer iemand loopt te druilen dat hun hond niet los kan. Dat kan dus wel.
Niet altijd hoor :mann: dat zelfde veldje hebben we beoordeeld als niet veilig genoeg voor Chara destijds .. die had met gemak over dat hekwerk kunnen springen namelijk dus dat risico wilden we niet nemen voor ze wat meer geoefend was op bij ons komen ;)

Edit: Maar in dit geval zijn we er echt bewust heengegaan en gaan we dat meer doen omdat in huis ze al enorm speelden en we Glory ook gewoon die vrijheid van beweging wilde geven én om Aki te laten wennen aan dat gerace van die twee zonder dat hij de neiging zou krijgen om in te grijpen. Dat laatste is goed gelukt, hij laat de dames maar en soms vliegen ze wel weer achter hem aan en die interactie vind ik prettig om te ervaren voor als straks op strand of zo ze alledrie volledig los kunnen/mogen.

Ben altijd gewoon wat voorzichtig, Chara ging ook niet ineens los, dat hebben we opgebouwd en leren zien wat haar triggers waren. Chara wilde op paarden en schapen af, Glory heeft er weer angst voor op dit moment dus gaan we daar ook weer naartoe werken. Ook dat ze bij angst naar ons leert te komen ipv vluchten..
blondie

Bericht door blondie »

Marc schreef: 04 jun 2022, 14:03 Ras minder ras en niks ras. Leuke combinatie. Lijken wel vader moeder en kind. Ik vind dat je een wonderschoon roedel hebt waar je trots op mag zijn. Ik vind Chara wel echt subliem kwa schoonheid moet ik zeggen.
Bedankt. Het heeft heel goed uitgepakt, zo snel al.
Chara wordt lijkt wel mooier en mooier. Innerlijk en uiterlijk was ze al aandoenlijk, maar nu ze op gewicht is, goed in haar vel zit en ze door de komst van Glory ineens volwassener geworden lijkt te zijn straalt ze helemaal :I:

Wat wel eens lastig is op straat, veel mensen willen ons dat ook komen vertellen of willen aandacht pakken van een van onze honden. Genoeg smaakjes en keuzes inmiddels :scratch:

Ja we zijn trots op ons trio kan ik je vertellen, ze doen het zó goed.
Plaats reactie