Ik draai vaak vast als ik ergens teveel over ga nadenken
En jullie kennen hier zo ontzettend veel verschillende rassen en kruisingen, dus misschien willen mensen eens wat opgooien qua ideeën.
Ik heb altijd gedacht dat ik sowieso eenmaal fan van de malamute ben, dat ook blijf.
Mo-yi is , voor mij, zo perfect, maar ik besef me ook heel goed dat ik veel geluk heb met haar.
Mijn eigen honden die ik bij me heb gehad zijn;
Kortharige collie
Kruising Hollandse herder/husky
en Mo-yi; Malamute/husky
Ik houd juist wel van die lekker beren, rustig ( nou, Mo kon ook wel druk zijn, maar haar schakel is er zo weer op terug, de rust zelve in huis ), sociaal, speels.
Maar stel, heel misschien toch eens verder kijken..wat dan? Zeg eens; toch een middelmaat.
Kruisingen vind ik altijd wel wat.
Wat voorop staat is dat ik graag in natuurgebieden wandel ( wildspotten ) en wat een groot pluspunt zou zijn is als er niet teveel ( geen bestaat niet ) jachtinstinct inzit, of iig dat ze mij wat meer in de gaten wil houden en op brede zandpaden dus lekker los kan bv, dat gun ik ze zo graag.
Keffers ga ik niet zo goed op, en zelf wordt ik wat ongemakkelijk van wat nerveuze starende honden die je dan teveel in de gaten houden
Mantrailen vond ik altijd geweldig om te doen, agility en die dingen liggen mij niet zo.
Tollers, schapendoezen ik zie zoveel voorbij komen en eigenlijk ken ik ze niet goed genoeg. Andere kant denk ik; mocht er iets op mn pad komen dan schuift dat vanzelf wel want zo gaat dat vaak toch ( mijn ervaring dan ).
Misschien komen er hier wel ideeën die ik eens rustig kan gaan uitpluizen