Peer gaat ook nog in Lobke's mand eraan liggen knagen.
Lobke staat er bij en kijkt ernaar. De goeierd.

Wat als Peer jouw hond zoiets zou flikken.
Zou hij/zij/het dat pikken ?
Of raakt hij op zijn minst gehavend ?

Hier idem. Al is het niet gevaarlijk als ze ruzie krijgen. Ze kunnen kluiven als ik erbij ben. Eigenlijk gaat dat prima maar Bas is super bezitterig en Guus verstijft heel erg ook bij mensen. Hij heeft nog nooit wat gedaan maar ik test hem ook niet.Gretha schreef: 06 okt 2022, 20:03 Dat pikken ze hier zeer zeker niet, beiden niet.
Daarom geen botjes en speelgoed, dat vind ik wel jammer. Ze vinden het zo leuk, maar het gaat echt niet. Stomme beesten![]()

Vreemde honden in huis doe ik ook niet. Theoretisch kan het, maar ontspannen zitten is er dan voor mij de eerste dag niet bij. Ik moet het toch echt eerst in goede banen lijden en dat duurt wel even. Voor een bezoekje is dat niet te doen.Marc schreef: 06 okt 2022, 20:44Hier idem. Al is het niet gevaarlijk als ze ruzie krijgen. Ze kunnen kluiven als ik erbij ben. Eigenlijk gaat dat prima maar Bas is super bezitterig en Guus verstijft heel erg ook bij mensen. Hij heeft nog nooit wat gedaan maar ik test hem ook niet.Gretha schreef: 06 okt 2022, 20:03 Dat pikken ze hier zeer zeker niet, beiden niet.
Daarom geen botjes en speelgoed, dat vind ik wel jammer. Ze vinden het zo leuk, maar het gaat echt niet. Stomme beesten![]()
Vreemde honden wil ik niet meer in huis hier. Teveel stress. Mijn honden zijn helemaal op hun gemak hier en hebben geen autoriteit door hun formaat. Ik gun ze hun eigen domein en hun status in huis. Dus geen teven in huis en heel soms een bekende reu. Dat vind Bas wel leuk. Guus is met alles prima. Maar ik vind het teveel gedoe. Stressvol. Ze gaan veel grommen, claimen en te hard en te wild spelen. Vreemde hond gaan achter onze andere dieren aan wat die van ons dan ook triggert. Etc etc. Dus geen hond of een bekende reu heel misschien.

Oh dat haaaaat ik. Dapper ging ook een keer kotsen en Eva sprong er meteen op waarop ze elkaar ook in de haren vlogen. Eva had een kale streep op haar kop van zijn hoektand. Ze waren beste maatjes maar Eva had extreme voernijd naar Dapper. Totaal niet naar Cleo. Ze wist precies wie haar eten echt zou stelen en wie niet.Gretha schreef: 06 okt 2022, 21:52Vreemde honden in huis doe ik ook niet. Theoretisch kan het, maar ontspannen zitten is er dan voor mij de eerste dag niet bij. Ik moet het toch echt eerst in goede banen lijden en dat duurt wel even. Voor een bezoekje is dat niet te doen.Marc schreef: 06 okt 2022, 20:44Hier idem. Al is het niet gevaarlijk als ze ruzie krijgen. Ze kunnen kluiven als ik erbij ben. Eigenlijk gaat dat prima maar Bas is super bezitterig en Guus verstijft heel erg ook bij mensen. Hij heeft nog nooit wat gedaan maar ik test hem ook niet.Gretha schreef: 06 okt 2022, 20:03 Dat pikken ze hier zeer zeker niet, beiden niet.
Vreemde honden wil ik niet meer in huis hier. Teveel stress. Mijn honden zijn helemaal op hun gemak hier en hebben geen autoriteit door hun formaat. Ik gun ze hun eigen domein en hun status in huis. Dus geen teven in huis en heel soms een bekende reu. Dat vind Bas wel leuk. Guus is met alles prima. Maar ik vind het teveel gedoe. Stressvol. Ze gaan veel grommen, claimen en te hard en te wild spelen. Vreemde hond gaan achter onze andere dieren aan wat die van ons dan ook triggert. Etc etc. Dus geen hond of een bekende reu heel misschien.
Die krengen van mij kregen zelfs ruzie over kots! Want hè, dat is eetbaar natuurlijk.
Eén van de 2 ging over zijn nek achter in de tuin. Ik moest hard lopen om in te grijpen, want ze waren beiden niet van plan te wijken en het overheerlijke maaltje aan de ander over te laten.![]()
Echt, die mormels sporen niet.
Hier gaat het precies zo. Ze pakken dus ook niets van elkaar af (en proberen dat ook niet), ze weten heel goed dat dat niet wordt geaccepteerd, ook niet door mij trouwens. Maar als iets rondslingert waar niemand op dat moment mee bezig is, mag een andere hond dat gewoon pakken. Van Mila mochten vreemde honden dat vroeger overigens niet, maar de laatste jaren is ze daar makkelijker in geworden. Zolang ze maar niet proberen te stelen wat zij op dat moment heeft, vindt ze het wel best.Tara schreef: 06 okt 2022, 17:58 Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Als een ander iets pakt dat ze niet zelf al hadden maken ze er bij ons nooit een punt van. Maar probeer niet om iets af te pakken, want dan zijn ze wat minder vriendelijk.

Hier idem, ze gaan zich niks laten afpakken of wegjagen, maar als er ergens iets ligt of de mand is vrij kan het hen minder dan niks schelen.Diana schreef: 07 okt 2022, 07:42Hier gaat het precies zo. Ze pakken dus ook niets van elkaar af (en proberen dat ook niet), ze weten heel goed dat dat niet wordt geaccepteerd, ook niet door mij trouwens. Maar als iets rondslingert waar niemand op dat moment mee bezig is, mag een andere hond dat gewoon pakken.Tara schreef: 06 okt 2022, 17:58 Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Als een ander iets pakt dat ze niet zelf al hadden maken ze er bij ons nooit een punt van. Maar probeer niet om iets af te pakken, want dan zijn ze wat minder vriendelijk.