Na 2 weken pension…

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Crutz
Posts in topic: 4

Na 2 weken pension…

Bericht door Crutz »

Lekker uitwaaien bij de ochtend wandeling op het strand bij IJmuiden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Typisch Winny & Kiara

Winny: ik trek m’n eigen plan & je volgt maar
Kiara: mama-mama-mama, ben je er nog wel?????
Afbeelding
Mo-yi
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Re: Na 2 weken pension…

Bericht door Mo-yi »

Genieten :hartjes:
Afbeelding

2011-2025
Rosanne
Posts in topic: 3
Welke: Oud Duitse herder

Bericht door Rosanne »

Heerlijk stel in een prachtige omgeving. 🥰 Mooi zo met die zon.
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Crutz

Bericht door Crutz »

Rosanne schreef:Heerlijk stel in een prachtige omgeving. Afbeelding Mooi zo met die zon.
Ze zeggen Brego mag ook wel mee hoor!

Die aansluipende / rennende keeshond terwijl Winny aangelijnd liep en Kiara aan de voet (en ik NEE riep) vonden ze wel minder geslaagd. Uiteindelijk na een bodycheck van kiara ging hij toch naar z’n baas die hem verder niet bij zich riep.
Rosanne

Bericht door Rosanne »

Crutz schreef: 09 jan 2023, 10:30
Rosanne schreef:Heerlijk stel in een prachtige omgeving. Afbeelding Mooi zo met die zon.

Die aansluipende / rennende keeshond terwijl Winny aangelijnd liep en Kiara aan de voet (en ik NEE riep) vonden ze wel minder geslaagd. Uiteindelijk na een bodycheck van kiara ging hij toch naar z’n baas die hem verder niet bij zich riep.
Die vindt dat echt prachtig. Met zijn nest reünie ook. Alle honden het water in, meneer in zijn eentje achter het zee schuim aanrennen. :')

Vreselijk als mensen dan zo nonchalant met hun honden omgaan. Te vaak gehad. Laatst ook een mega ongecastreerde Berner reu. Eigenaar ver buiten bereik ( ging in de verte ook gewoon op de grond zitten om op zijn hond te wachten..) en hij kwam even zijn punt maken. Gelukkig laat Brego het mij oplossen, maar anders sta je daar tussen twee grote boze reuen 😮‍💨
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Crutz

Bericht door Crutz »

Rosanne schreef:

Die vindt dat echt prachtig. Met zijn nest reünie ook. Alle honden het water in, meneer in zijn eentje achter het zee schuim aanrennen. :')

Vreselijk als mensen dan zo nonchalant met hun honden omgaan. Te vaak gehad. Laatst ook een mega ongecastreerde Berner reu. Eigenaar ver buiten bereik ( ging in de verte ook gewoon op de grond zitten om op zijn hond te wachten..) en hij kwam even zijn punt maken. Gelukkig laat Brego het mij oplossen, maar anders sta je daar tussen twee grote boze reuen Afbeelding‍Afbeelding
Ze is gelukkig enkel lomp en beetje dominant (beuken)
Maar toch. 1 aangelijnd en 1 aan de voet vlak bij de “uitgang” roepen is toch niet zo lastig denk ik dan
Rosanne

Bericht door Rosanne »

Crutz schreef: 09 jan 2023, 15:05
Rosanne schreef:

Vreselijk als mensen dan zo nonchalant met hun honden omgaan. Te vaak gehad. Laatst ook een mega ongecastreerde Berner reu. Eigenaar ver buiten bereik ( ging in de verte ook gewoon op de grond zitten om op zijn hond te wachten..) en hij kwam even zijn punt maken. Gelukkig laat Brego het mij oplossen, maar anders sta je daar tussen twee grote boze reuen Afbeelding‍Afbeelding
Ze is gelukkig enkel lomp en beetje dominant (beuken)
Maar toch. 1 aangelijnd en 1 aan de voet vlak bij de “uitgang” roepen is toch niet zo lastig denk ik dan
Nee precies. Kleine moeite, beetje geven en nemen. Voor vele te moeilijk helaas. Maar jullie hebben in iedergeval wel heerlijk genoten. Echt een cadeautje zo’n mooie plek voor de honden. 😊
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Crutz

Bericht door Crutz »

Zinodo schreef:Ik denk dat dit jullie favoriet plekje is inmiddels :I: heerlijk!

5 min van het huis van de nieuwe meneer Crutz :mann:
Al wil hij wel nog verhuizen maar niet verder vd kust. Hooguit iets zuidelijker
Plaats reactie