Typisch Winny & Kiara
Winny: ik trek m’n eigen plan & je volgt maar
Kiara: mama-mama-mama, ben je er nog wel?????

Ze zeggen Brego mag ook wel mee hoor!Rosanne schreef:Heerlijk stel in een prachtige omgeving.Mooi zo met die zon.
Die vindt dat echt prachtig. Met zijn nest reünie ook. Alle honden het water in, meneer in zijn eentje achter het zee schuim aanrennen.Crutz schreef: 09 jan 2023, 10:30Ze zeggen Brego mag ook wel mee hoor!Rosanne schreef:Heerlijk stel in een prachtige omgeving.Mooi zo met die zon.
Die aansluipende / rennende keeshond terwijl Winny aangelijnd liep en Kiara aan de voet (en ik NEE riep) vonden ze wel minder geslaagd. Uiteindelijk na een bodycheck van kiara ging hij toch naar z’n baas die hem verder niet bij zich riep.
Ze is gelukkig enkel lomp en beetje dominant (beuken)Rosanne schreef:Die vindt dat echt prachtig. Met zijn nest reünie ook. Alle honden het water in, meneer in zijn eentje achter het zee schuim aanrennen.Crutz schreef: 09 jan 2023, 10:30Ze zeggen Brego mag ook wel mee hoor!Rosanne schreef:Heerlijk stel in een prachtige omgeving.Mooi zo met die zon.
Die aansluipende / rennende keeshond terwijl Winny aangelijnd liep en Kiara aan de voet (en ik NEE riep) vonden ze wel minder geslaagd. Uiteindelijk na een bodycheck van kiara ging hij toch naar z’n baas die hem verder niet bij zich riep.![]()
Vreselijk als mensen dan zo nonchalant met hun honden omgaan. Te vaak gehad. Laatst ook een mega ongecastreerde Berner reu. Eigenaar ver buiten bereik ( ging in de verte ook gewoon op de grond zitten om op zijn hond te wachten..) en hij kwam even zijn punt maken. Gelukkig laat Brego het mij oplossen, maar anders sta je daar tussen twee grote boze reuen
Nee precies. Kleine moeite, beetje geven en nemen. Voor vele te moeilijk helaas. Maar jullie hebben in iedergeval wel heerlijk genoten. Echt een cadeautje zo’n mooie plek voor de honden.Crutz schreef: 09 jan 2023, 15:05Ze is gelukkig enkel lomp en beetje dominant (beuken)Rosanne schreef:Die vindt dat echt prachtig. Met zijn nest reünie ook. Alle honden het water in, meneer in zijn eentje achter het zee schuim aanrennen.Crutz schreef: 09 jan 2023, 10:30
Ze zeggen Brego mag ook wel mee hoor!
Die aansluipende / rennende keeshond terwijl Winny aangelijnd liep en Kiara aan de voet (en ik NEE riep) vonden ze wel minder geslaagd. Uiteindelijk na een bodycheck van kiara ging hij toch naar z’n baas die hem verder niet bij zich riep.![]()
Vreselijk als mensen dan zo nonchalant met hun honden omgaan. Te vaak gehad. Laatst ook een mega ongecastreerde Berner reu. Eigenaar ver buiten bereik ( ging in de verte ook gewoon op de grond zitten om op zijn hond te wachten..) en hij kwam even zijn punt maken. Gelukkig laat Brego het mij oplossen, maar anders sta je daar tussen twee grote boze reuen
Maar toch. 1 aangelijnd en 1 aan de voet vlak bij de “uitgang” roepen is toch niet zo lastig denk ik dan
Zinodo schreef:Ik denk dat dit jullie favoriet plekje is inmiddelsheerlijk!