Het mogen duidelijk zijn
-
Nanna
Re: Het mogen duidelijk zijn
Ik weet niet beter of katten zijn de baas.
Toen ik katten had regeerden ze mijn Deerhound ook
Toen ik katten had regeerden ze mijn Deerhound ook
-
Rosanne
- Posts in topic: 6
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
GeweldigNanna schreef: 19 jan 2023, 09:27 Ik weet niet beter of katten zijn de baas.
Toen ik katten had regeerden ze mijn Deerhound ook![]()
-
Nanna
Katten doen nooit zo moeilijk en zijn niet van hun oortje te luisteren leggen op het hondenzieltje.
Als je iets doet wat onwelgevallig is in hun ogen kun je hem gewoon krijgen.
En denk erom dat ze respect krijgen,hahaha.
-
Rosanne
Het mooie vind ik altijd wanneer ze er “gewoon” zitten. Dat is al genoeg.Nanna schreef: 19 jan 2023, 12:11 Katten doen nooit zo moeilijk en zijn niet van hun oortje te luisteren leggen op het hondenzieltje.
Onze huidige kat is wel dikke mik met Brego. Soms tot het stalken van Brego aan toe om maar gewassen te worden.

-
Marc
Helaas is niet elke hond zo. Ik heb ook ervaring met Katkillers en Guus is prima met katten maar ze krijgen wel meteen lik op stuk als ze hem krabben of bedreigen. Bas trekt de goorste gezichten als de straatkat haar kopjes geeft. Ze walgt ervan maar ondergaat het. Guus snapt en snauwt en krijgt altijd ruzie met katten die respect opeisen. Lieve katten vindt hij prima. Gaan ze krabben of blazen dan krijgen ze ruzie met hem.
-
Rosanne
Dat is opzich ook dikke prima natuurlijk. Ik zou het ook niet accepteren als iemand zich tegen mij zo opstelt. Kat van onze oude buren kreeg ook vlieg les hoor van mij dan wel. Die ging in onze eigen tuin het vorige oude blinde hondje van mijn ouders willen pakken zonder reden.Marc schreef: 19 jan 2023, 14:57 Helaas is niet elke hond zo. Ik heb ook ervaring met Katkillers en Guus is prima met katten maar ze krijgen wel meteen lik op stuk als ze hem krabben of bedreigen. Bas trekt de goorste gezichten als de straatkat haar kopjes geeft. Ze walgt ervan maar ondergaat het. Guus snapt en snauwt en krijgt altijd ruzie met katten die respect opeisen. Lieve katten vindt hij prima. Gaan ze krabben of blazen dan krijgen ze ruzie met hem.
Heerlijk die Bas
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Welke: Groenendaeler
Ik vind het wel heel apart dat de baasjes daar gewoon bij gaan staan lachen en de honden dwingen om de kat te passeren. Of ze laten hun kat achter de hond aanjagen.Nanna schreef: 19 jan 2023, 12:11 Katten doen nooit zo moeilijk en zijn niet van hun oortje te luisteren leggen op het hondenzieltje.
-
Marc
Onze straatkat is ook een enorme lul. Hij is soms lief en soms enorm vervelend. Dus dat mijn honden deze kat niet trekken is eigenlijk wel logisch. Hij heet niet voor niets Al kaida.Rosanne schreef: 19 jan 2023, 16:50Dat is opzich ook dikke prima natuurlijk. Ik zou het ook niet accepteren als iemand zich tegen mij zo opstelt. Kat van onze oude buren kreeg ook vlieg les hoor van mij dan wel. Die ging in onze eigen tuin het vorige oude blinde hondje van mijn ouders willen pakken zonder reden.Marc schreef: 19 jan 2023, 14:57 Helaas is niet elke hond zo. Ik heb ook ervaring met Katkillers en Guus is prima met katten maar ze krijgen wel meteen lik op stuk als ze hem krabben of bedreigen. Bas trekt de goorste gezichten als de straatkat haar kopjes geeft. Ze walgt ervan maar ondergaat het. Guus snapt en snauwt en krijgt altijd ruzie met katten die respect opeisen. Lieve katten vindt hij prima. Gaan ze krabben of blazen dan krijgen ze ruzie met hem.
Heerlijk die BasJe zou ze horen denken “adem in adem uit”. Wij hebben eigenlijk altijd wel katten gehad die geen nagel hebben uitgestoken naar de honden. Mandje pik dan wel, maar als ze niet was opgestaan was het ook prima geweest. En andersom ook niet dat de honden katten wat aan willen doen. Alleen rennende katten vindt Brego dan weer grappig, maar als ze dan weer stil staan is de fun weer eraf.
Denk dat Guus met een eigen binnenkat veel leuker is. Wij hadden vroeger een pointer die echt stoeide met de katten. Hele kop ik de bek nemen en de katten konden echt alles bij haar doen. Ontzettend lief gezicht. Ze drukte de katten dan plat op de bank. Bek wijd open van plezier en de katten vonden het helemaal heerlijk. Soms viel ze met een kattenomhelzing om haar kop in slaap met de kat. Dat was echt wilde liefde.
Vond het altijd een heerlijke combinatie, honden en katten.
En ja de katten hadden het laatste woord,ook hier.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
-
Rosanne
Heerlijke foto’sTineke schreef: 20 jan 2023, 05:26 Vond het altijd een heerlijke combinatie, honden en katten.
![]()