Het mogen duidelijk zijn

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Rosanne
Posts in topic: 6
Honden: 1
Welke: Oud Duitse herder

Het mogen duidelijk zijn

Bericht door Rosanne »

wie de broek in huis aan heeft :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Marc

Re: Het mogen duidelijk zijn

Bericht door Marc »

En zo hoort dat haha. Prachtige hond.
Perle
Posts in topic: 1

Bericht door Perle »

:uitlachen: duidelijk ja!
Afbeelding
Rosanne

Bericht door Rosanne »

Marc schreef: 18 jan 2023, 21:52 En zo hoort dat haha. Prachtige hond.
Heilig respect heeft hij voor de kleintjes. :D
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik weet niet beter of katten zijn de baas.
Toen ik katten had regeerden ze mijn Deerhound ook😂
Rosanne

Bericht door Rosanne »

Nanna schreef: 19 jan 2023, 09:27 Ik weet niet beter of katten zijn de baas.
Toen ik katten had regeerden ze mijn Deerhound ook😂
Geweldig 😂
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Nanna

Bericht door Nanna »

Katten doen nooit zo moeilijk en zijn niet van hun oortje te luisteren leggen op het hondenzieltje.
Als je iets doet wat onwelgevallig is in hun ogen kun je hem gewoon krijgen.
En denk erom dat ze respect krijgen,hahaha.
Rosanne

Bericht door Rosanne »

Nanna schreef: 19 jan 2023, 12:11 Katten doen nooit zo moeilijk en zijn niet van hun oortje te luisteren leggen op het hondenzieltje.
Het mooie vind ik altijd wanneer ze er “gewoon” zitten. Dat is al genoeg. 😂 Mijn oude kat kon dat ook zo mooi. Gewoon naast het mandje gaan zitten waar het hondje van mijn ouders lag. Ik gaf er geen minuut, want hond onder de stoel door om er niet langs te hoeven en kat had de mand. 😆

Onze huidige kat is wel dikke mik met Brego. Soms tot het stalken van Brego aan toe om maar gewassen te worden. :')

Afbeelding
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Marc

Bericht door Marc »

Helaas is niet elke hond zo. Ik heb ook ervaring met Katkillers en Guus is prima met katten maar ze krijgen wel meteen lik op stuk als ze hem krabben of bedreigen. Bas trekt de goorste gezichten als de straatkat haar kopjes geeft. Ze walgt ervan maar ondergaat het. Guus snapt en snauwt en krijgt altijd ruzie met katten die respect opeisen. Lieve katten vindt hij prima. Gaan ze krabben of blazen dan krijgen ze ruzie met hem.
Rosanne

Bericht door Rosanne »

Marc schreef: 19 jan 2023, 14:57 Helaas is niet elke hond zo. Ik heb ook ervaring met Katkillers en Guus is prima met katten maar ze krijgen wel meteen lik op stuk als ze hem krabben of bedreigen. Bas trekt de goorste gezichten als de straatkat haar kopjes geeft. Ze walgt ervan maar ondergaat het. Guus snapt en snauwt en krijgt altijd ruzie met katten die respect opeisen. Lieve katten vindt hij prima. Gaan ze krabben of blazen dan krijgen ze ruzie met hem.
Dat is opzich ook dikke prima natuurlijk. Ik zou het ook niet accepteren als iemand zich tegen mij zo opstelt. Kat van onze oude buren kreeg ook vlieg les hoor van mij dan wel. Die ging in onze eigen tuin het vorige oude blinde hondje van mijn ouders willen pakken zonder reden.

Heerlijk die Bas 😂 Je zou ze horen denken “adem in adem uit”. Wij hebben eigenlijk altijd wel katten gehad die geen nagel hebben uitgestoken naar de honden. Mandje pik dan wel, maar als ze niet was opgestaan was het ook prima geweest. En andersom ook niet dat de honden katten wat aan willen doen. Alleen rennende katten vindt Brego dan weer grappig, maar als ze dan weer stil staan is de fun weer eraf.
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
CatnDog
Welke: Groenendaeler

Bericht door CatnDog »

Nanna schreef: 19 jan 2023, 12:11 Katten doen nooit zo moeilijk en zijn niet van hun oortje te luisteren leggen op het hondenzieltje.
Ik vind het wel heel apart dat de baasjes daar gewoon bij gaan staan lachen en de honden dwingen om de kat te passeren. Of ze laten hun kat achter de hond aanjagen. :oohja: Zo dom.
Marc

Bericht door Marc »

Rosanne schreef: 19 jan 2023, 16:50
Marc schreef: 19 jan 2023, 14:57 Helaas is niet elke hond zo. Ik heb ook ervaring met Katkillers en Guus is prima met katten maar ze krijgen wel meteen lik op stuk als ze hem krabben of bedreigen. Bas trekt de goorste gezichten als de straatkat haar kopjes geeft. Ze walgt ervan maar ondergaat het. Guus snapt en snauwt en krijgt altijd ruzie met katten die respect opeisen. Lieve katten vindt hij prima. Gaan ze krabben of blazen dan krijgen ze ruzie met hem.
Dat is opzich ook dikke prima natuurlijk. Ik zou het ook niet accepteren als iemand zich tegen mij zo opstelt. Kat van onze oude buren kreeg ook vlieg les hoor van mij dan wel. Die ging in onze eigen tuin het vorige oude blinde hondje van mijn ouders willen pakken zonder reden.

Heerlijk die Bas 😂 Je zou ze horen denken “adem in adem uit”. Wij hebben eigenlijk altijd wel katten gehad die geen nagel hebben uitgestoken naar de honden. Mandje pik dan wel, maar als ze niet was opgestaan was het ook prima geweest. En andersom ook niet dat de honden katten wat aan willen doen. Alleen rennende katten vindt Brego dan weer grappig, maar als ze dan weer stil staan is de fun weer eraf.
Onze straatkat is ook een enorme lul. Hij is soms lief en soms enorm vervelend. Dus dat mijn honden deze kat niet trekken is eigenlijk wel logisch. Hij heet niet voor niets Al kaida.

Denk dat Guus met een eigen binnenkat veel leuker is. Wij hadden vroeger een pointer die echt stoeide met de katten. Hele kop ik de bek nemen en de katten konden echt alles bij haar doen. Ontzettend lief gezicht. Ze drukte de katten dan plat op de bank. Bek wijd open van plezier en de katten vonden het helemaal heerlijk. Soms viel ze met een kattenomhelzing om haar kop in slaap met de kat. Dat was echt wilde liefde.
Tineke

Bericht door Tineke »

Vond het altijd een heerlijke combinatie, honden en katten.
En ja de katten hadden het laatste woord,ook hier.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Rosanne

Bericht door Rosanne »

Tineke schreef: 20 jan 2023, 05:26 Vond het altijd een heerlijke combinatie, honden en katten.
En ja de katten hadden het laatste woord,ook hier.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heerlijke foto’s :hartjes:
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Plaats reactie