Ik kom ze wel kwijt hahaEchoMira schreef: 27 mei 2025, 11:36 "Toch wel leuk.."
is goed Mirella, spreek je over 2 maanden als je in je volgezeken huis tussen 7 gillende bruine pups die niemand wil hebben zit..![]()
Kloten
Re: Kloten
- Célie
- Posts in topic: 17
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
ja das waar .......Tineke schreef: 23 mei 2025, 14:36Nou dat kan dan zeker maar dan kan je natuurlijk geen sensationele filmpjes meer maken.Célie schreef: 23 mei 2025, 14:30Maar bij deze (filmpje/asiel) zie je toch heel veel grote hokken, dus dit rare gedoe is toch onnodig. Kun je toch sorteren op honden die bij elkaar kunnen.Tineke schreef: 23 mei 2025, 14:19
Ja maar dat is ook niet altijd alles, Roland was doodongelukkig in zijn hok.
Met een beetje inzicht is een roedel vormen wel mogelijk en misschien zelfs beter en leuker voor de honden.
Uiteraard ontbreekt daar soms de mogelijkheid toe en wordt er van alles bij elkaar gegooid en dan krijg je dit soort toestanden.
Echt jammer voor de honden want dit is niet fijn voor ze uiteraard.
![]()
Het zaakje stinkt gewoon al vanaf het begin. De hond ziet er ook niet uit alsof hij vredevol dood gegaan is.
- CatnDog
- Posts in topic: 9
- Welke: Groenendaeler
De hond in de kruiwagen is toch een heel andere hond? Een andere roedel?
Bij de berichten op FB staat ook dat het niet die hond is, het is ook een asiel in een ander land staat daar ook geschreven.
Het ziet er wel uit als die hond op het eerste oog maar het lijkt geen ruwhaar als ik goed kijk. De hond in de kruiwagen lijkt me doodgebeten aan de keel te zien. Lijken gaten in te zitten en hij kijkt ook alsof hij gestikt is.
Stompzinnig gedoe en niet fris als je het mij vraagt.
Alles voor de likes
Alles voor de likes

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Vond het filmpje niet zo leuk om te zien nee, kreeg ook een beetje een idee dat het geen natuurlijke dood was, en idee dat je dan met een kruiwagen een hond van zo'n veld gaat halen.. maar dat vul ik zelf in want dat weet je niet.
Maar asiels in buitenland zijn nu eenmaal anders dan in Nederland, ik zie ze hier niet zo snel honden bij elkaar gooien die niet zo goed met elkaar matchen, al is het maar tijdelijk op een speelveld. Althans, in asiel Leiden doen ze dat in ieder geval niet.
Maar asiels in buitenland zijn nu eenmaal anders dan in Nederland, ik zie ze hier niet zo snel honden bij elkaar gooien die niet zo goed met elkaar matchen, al is het maar tijdelijk op een speelveld. Althans, in asiel Leiden doen ze dat in ieder geval niet.
- Célie
- Contacteer:
Ik vind 'm er ook helemaal niet dood uitzienMaart schreef: 02 jun 2025, 14:07 Het zaakje stinkt gewoon al vanaf het begin. De hond ziet er ook niet uit alsof hij vredevol dood gegaan is.
Dat dacht ik ook even.
Misschien door een duw van een neus van een van de honden achter de kruiwagen?
Verder ligt hij er echt wel heel dood bij

Dat dacht ik ook te zien, alsof hij nog knipperde.
Misschien is hij bijna kapot gebeten in die rotzooi daar. Wat een ellende voor die gestresste honden...
- Célie
- Contacteer:
Nou moet je nog eens heel goed kijken, lijkt ook gewoon of de borstkas beweegt hoorranetje schreef: 02 jun 2025, 18:05Dat dacht ik ook even.
Verder ligt hij er echt wel heel dood bij![]()
Laatst gewijzigd door Célie op 02 jun 2025, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Célie
- Contacteer:
ja precies
Ik zie het niet.Célie schreef: 02 jun 2025, 20:04Nou moet je nog eens heel goed kijken, lijkt ook gewoon of de borstkas beweegt hoorranetje schreef: 02 jun 2025, 18:05Dat dacht ik ook even.Célie schreef: 02 jun 2025, 17:20
Ik vind 'm er ook helemaal niet dood uitziendie ogen staan nog zo levend. Leek zelfs wel of dat oog nog bewoog
(als er beloved in beeld staat rond dat stukje) ik heb nu al 35 x zitten kijken
![]()
Door de beweging van de kruiwagen zit er wat beweging in het lichaam, maar ik zie geen ademhaling.
Daar is het beeld ook niet scherp genoeg voor.

- Kells
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
2x zelfs.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
DexSaarSophie
- Posts in topic: 13
Ik ook niet. Wel zie ik dat de andere hond wat ruw tegen zijn neus aan duwd en dan zit er wat meer beweging in en door het gebobbel met de kruiwagen zie je ook wat beweging. Maar het oog zelf zie ik iig niet knipperen. Die hond is mors dood.ranetje schreef: 02 jun 2025, 20:39Ik zie het niet.Célie schreef: 02 jun 2025, 20:04Nou moet je nog eens heel goed kijken, lijkt ook gewoon of de borstkas beweegt hoorranetje schreef: 02 jun 2025, 18:05
Dat dacht ik ook even.
(als er beloved in beeld staat rond dat stukje) ik heb nu al 35 x zitten kijken
![]()
Door de beweging van de kruiwagen zit er wat beweging in het lichaam, maar ik zie geen ademhaling.
Kijk maar eens goed naar zijn ogen als het filmpje op 3 seconden is, en dan rond de 12-15 seconden ongeveer nog een keer.DexSaarSophie schreef: 02 jun 2025, 21:01Ik ook niet. Wel zie ik dat de andere hond wat ruw tegen zijn neus aan duwd en dan zit er wat meer beweging in en door het gebobbel met de kruiwagen zie je ook wat beweging. Maar het oog zelf zie ik iig niet knipperen. Die hond is mors dood.ranetje schreef: 02 jun 2025, 20:39Ik zie het niet.Célie schreef: 02 jun 2025, 20:04
Nou moet je nog eens heel goed kijken, lijkt ook gewoon of de borstkas beweegt hoor(als er beloved in beeld staat rond dat stukje) ik heb nu al 35 x zitten kijken
![]()
-
DexSaarSophie
- Posts in topic: 13
Ja idd, ik zie het nu ook...
-
Kelperuaantjes
- Posts in topic: 1
- Kells
Ik zei het al, ik zag het ook.Petra schreef: 02 jun 2025, 21:35Kijk maar eens goed naar zijn ogen als het filmpje op 3 seconden is, en dan rond de 12-15 seconden ongeveer nog een keer.DexSaarSophie schreef: 02 jun 2025, 21:01Ik ook niet. Wel zie ik dat de andere hond wat ruw tegen zijn neus aan duwd en dan zit er wat meer beweging in en door het gebobbel met de kruiwagen zie je ook wat beweging. Maar het oog zelf zie ik iig niet knipperen. Die hond is mors dood.ranetje schreef: 02 jun 2025, 20:39
Ik zie het niet.
De tweede keer zag ik pas nadat jij het zei hoor.Kells schreef: 02 jun 2025, 21:44Ik zei het al, ik zag het ook.Petra schreef: 02 jun 2025, 21:35Kijk maar eens goed naar zijn ogen als het filmpje op 3 seconden is, en dan rond de 12-15 seconden ongeveer nog een keer.DexSaarSophie schreef: 02 jun 2025, 21:01
Ik ook niet. Wel zie ik dat de andere hond wat ruw tegen zijn neus aan duwd en dan zit er wat meer beweging in en door het gebobbel met de kruiwagen zie je ook wat beweging. Maar het oog zelf zie ik iig niet knipperen. Die hond is mors dood.
Maar ik vind het al met al een heel vreemd filmpje.
- Kells
Ik vind het ook een raar filmpje. Ik zag net nog een raar filmpje voorbij komen op Facebook waarvan ik niet kan zeggen wat ik er van vind. Laat staan wat ik er mee moet.Petra schreef: 02 jun 2025, 21:46De tweede keer zag ik pas nadat jij het zei hoor.
Maar ik vind het al met al een heel vreemd filmpje.