Ho jongens, ik was even druk haha. Zoveel berichten!
Het voelt ook onwerkelijk deze situatie, we zijn afgelopen weekend allemaal weer flink op scherp gezet, nog alerter als anders en dus verloopt het wel weer prima. Dat is ook wat het steeds zo moeilijk maakt, het gevoel van ah het lukt zo best. Maar het verleden heeft al zoveel keer uitgewezen dat 'best' niet is wat het lijkt dat het sommige dagen is. Het valt me ook gewoon zwaar om rationeel dit besluit te nemen, ik ben zo gek op hem. Op allebei. Maar 2,8 kg tegen 24 kg is geen eerlijke strijd daar moet ik ook gewoon eerlijk in zijn.
Mo-yi schreef: 13 dec 2025, 19:32
Hewi schreef: 13 dec 2025, 19:28
Al een paar dagen gilt er maar 1 naam in mijn hoofd. En ik weet dat ze vast niet wil. En totaal niet dr type. Maar ik weet dat ze de tijd heeft en de liefde. @Mo-yi heb je hem gezien?
Das het enige wat ik wil zeggen. Omdat mijn hoofd zegt dat ik dit moet zeggen. ( en jahaaaa ik ben nuchter)
Lief van je dat je aan me denkt! Ik denk dat hij wel moeite heeft/zal hebben met een kat in huis (?)
Dat zou ik zo niet durven zeggen hoor, wij hebben gewoon vanaf dag 1 dat hij bij ons was cavia's in een open bak in huis en tot voor kort ook elke zomer los in de tuin gehad. Daar kijkt hij niet naar om.
Dat is anders als een kat uiteraard. Van katten op straat is hij een beetje bang. Die zitten namelijk zomaar ergens verstopt en doen dan niks als benauwd kijken, doodeng en niet te vertrouwen als je Barrie vraagt.