EchoMira schreef: 19 feb 2026, 00:25
Smoushond schreef: 18 feb 2026, 16:38
Nou te vroeg gejuicht

ik kwam thuis en hij jankte

wilde hรฉรชl graag mee naar buiten en ja hoor trekken als een trekpaard. Maakt niet uit welke kant op ,omdraaien of wat dan ook trekken trekken hijgen
Om knettergek van te worden maar we hebben toch bijna een uur buiten vertoefd al zijn we niet ver gekomen.
En nu toch maar wat rustgevende gegeven
Wat geef je hem dan?
Dit is toch allemaal superleuke beleving voor hem?
Geitenmelk met rustgevende kruiden. Dit is voor hem misschien wel leuk maar voor ons om gek van te worden hoor
De hele tijd janken,piepen om naar buiten te willen. Krabben aan de deur enz
Elke keer weer naar zijn mand sturen om er vervolgens een paar minuten later weer uit te komen
Maar wat ik vreemd vind is het volgende : als hij in de ochtend wakker wordt dan is hij rustig en dan kan ik hem ook gewoon aaien en knuffelen dat doen we altijd als we wakker zijn
Zometeen ga ik een paar uur werken en dan slaapt hij ook gewoon
Maar als ik terug kom is het feest en dat is natuurlijk omdat hij weet dat we dan gaan wandelen enz het is ons dagritme
Maar na de wandeling is hij dus niet meer rustig te krijgen totdat we naar bed gaan en dan legt hij zich er bij neer
De hele dag kan ik hem dan ook niet meer aanraken/ aaien want dan wordt hij opgewonden en berijd mijn arm

Maar goed die teef zal nu wel dekrijp zijn dus we gaan de andere kant oplopen met heel veel lekkers op zak en weer maar afleiden