Maar de tijd staat natuurlijk niet stil. En zo zijn we inmiddels beland bij dit staaltje fokkerskunst….

Ik heb verder ook geen bezwaren hoor. Alleen die rare brachycreep..Tamara schreef: 05 dec 2021, 10:51 Het lichaam van sommige Boxers vind ik echt mooi en atletisch. Het hoofd, dit type hoofd sowieso, hebben me nooit aangesproken. Het karakter van de Boxer vind ik wel jolig verder.
Dat zie je bij sommige paardenrassen ook. Die achterpootjes helemaal gestrekt. Daar begint ooit eens iemand mee en dan vinden anderen dat uiterst professioneel staan dus dan doen zij dat ook.Tara schreef: 05 dec 2021, 11:55 Ik kan nooit zo goed tegen die manier van presenteren. Wat is daar nou mooi aan? Dat extreem overstrekte.

Net een pissende ruin.Nanna schreef: 05 dec 2021, 12:02Dat zie je bij sommige paardenrassen ook. Die achterpootjes helemaal gestrekt. Daar begint ooit eens iemand mee en dan vinden anderen dat uiterst professioneel staan dus dan doen zij dat ook.Tara schreef: 05 dec 2021, 11:55 Ik kan nooit zo goed tegen die manier van presenteren. Wat is daar nou mooi aan? Dat extreem overstrekte.
Dat dat arme paard er ondertussen als een volslagen debiel bijstaat boeit schijnbaar niet.
![]()

Die hond moet je ook niet showen met een witte pakje erachter of een witte achtergrond. Ik dacht eerst huh, wat een raar nekje
@Doyaquba kan daar vast wel meer over vertellen_Tiny_ schreef: 06 dec 2021, 11:29 Jammer hoor, er was niks mis met het hoofd uit 1850.
In de jaren 70 had ik als kind een boxer teefje als speelmaatje. Superlieve hond, maar daarna heb ik nooit weer zo'n prettige boxer gezien. Is het karakter ook in het nadeel aan het veranderen?
die moet gewoon plassenNanna schreef: 05 dec 2021, 12:02Dat zie je bij sommige paardenrassen ook. Die achterpootjes helemaal gestrekt. Daar begint ooit eens iemand mee en dan vinden anderen dat uiterst professioneel staan dus dan doen zij dat ook.Tara schreef: 05 dec 2021, 11:55 Ik kan nooit zo goed tegen die manier van presenteren. Wat is daar nou mooi aan? Dat extreem overstrekte.
Dat dat arme paard er ondertussen als een volslagen debiel bijstaat boeit schijnbaar niet.
![]()
Als kind op vakantie met mijn ouders en broers en zegt mijn moeder kijk wat staat dat paard daar mooiMo-yi schreef: 06 dec 2021, 11:42die moet gewoon plassenNanna schreef: 05 dec 2021, 12:02Dat zie je bij sommige paardenrassen ook. Die achterpootjes helemaal gestrekt. Daar begint ooit eens iemand mee en dan vinden anderen dat uiterst professioneel staan dus dan doen zij dat ook.Tara schreef: 05 dec 2021, 11:55 Ik kan nooit zo goed tegen die manier van presenteren. Wat is daar nou mooi aan? Dat extreem overstrekte.
![]()
![]()

Fenneke schreef: 06 dec 2021, 12:01Als kind op vakantie met mijn ouders en broers en zegt mijn moeder kijk wat staat dat paard daar mooiMo-yi schreef: 06 dec 2021, 11:42die moet gewoon plassenNanna schreef: 05 dec 2021, 12:02
Dat zie je bij sommige paardenrassen ook. Die achterpootjes helemaal gestrekt. Daar begint ooit eens iemand mee en dan vinden anderen dat uiterst professioneel staan dus dan doen zij dat ook.
![]()
![]()
was dus ook een plassende ruin. Wat is ze daar lang mee gepest
![]()

Wat?Fenneke schreef: 06 dec 2021, 12:09 Wij lieten ze thuis altijd nog even in de box plassen na het klaarmaken . Dat wisten ze snel![]()

Daar was die van mij te eigenwijs voorFenneke schreef: 06 dec 2021, 12:09 Wij lieten ze thuis altijd nog even in de box plassen na het klaarmaken . Dat wisten ze snel![]()
Het karakter vind ik nog steeds fantastisch. Er zijn wat angstige exemplaren en sexe-agressie gevallen. Maar dat was 20 jaar terug ook al en nog langer geleden vast ook. De meesten vinden alles en iedereen leuk en sommige hebben helaas wantrouwen. Dat omdraaien is niet eerlijk want Donner is net zo lief als je beschrijft...die gooi je los tussen een groep spelende kinderen en dan speelt ie heel voorzichtig mee (en nee dat doe ik niet zomaar maar als het voorkomt is dat zo)** Angela ** schreef: 06 dec 2021, 11:32@Doyaquba kan daar vast wel meer over vertellen_Tiny_ schreef: 06 dec 2021, 11:29 Jammer hoor, er was niks mis met het hoofd uit 1850.
In de jaren 70 had ik als kind een boxer teefje als speelmaatje. Superlieve hond, maar daarna heb ik nooit weer zo'n prettige boxer gezien. Is het karakter ook in het nadeel aan het veranderen?

Kanker komt in bepaalde lijnen veel voor inderdaad. Persoonlijk in mijn familie nog nooit één aan verloren gelukkig (van de 10 die we gehad hebben)Teckeltoos schreef: 06 dec 2021, 13:45 Wat een gedrochten zijn boxers geworden.
En hoe zit het tegenwoordig met de K ziekte in boxers en hat karakter ?