Diana schreef: 03 feb 2023, 14:38
Ja, heerlijk hè?

Ik kan de meer zelfstandige types die daardoor ook meer ruimte nemen net zo goed heel erg waarderen, maar ik loop veruit het meest relaxt met Mila en Fayah. Die hoef ik eigenlijk nooit te roepen of heel erg in het oog te houden en ze blijven van nature altijd in zicht en in contact. Ik ben dat door mijn wat onafhankelijkere honden erbij alleen maar meer gaan waarderen.
Ik heb altijd zelfstandige of eigenwijze honden gehad en vond dat nooit een probleem. Maar ik denk dat ik dat nu niet meer zou willen.
Compleet ontspannen lopen is ook wel fijn. Ik vind het eigenlijk jammer dat Tux zo'n enorm jacht instinct heeft waardoor ik bij haar ook erg scherp moet zijn op veranderingen in haar houding tijdens het lopen. Buiten dat om luistert ze ook fantastisch. Neemt wel veel meer ruimte, maar dat vind ik wel leuk.
Ze kan zo lekker racen met een grijns van oor tot oor.
Marc schreef: 03 feb 2023, 16:09
Hij zit in de elastieke slungelfase. Lief.
Nanna schreef: 03 feb 2023, 15:02
Hahaha! Die slungelpoten
Zijn huidige bijnaam is Giraf
Rosanne schreef: 03 feb 2023, 15:39
Zo dan, ook alweer 5 maanden. Ik blijf het zeggen echt een gave hond, nu al. Hij wordt volgens mij straks echt zo’n mooie imposante gespierde reu.

Ik vind het een heerlijke eigenschap het af en toe even contact zoeken onderweg. Brego doet het ook als andere honden ons tegemoet komen. Mag ik baasje? En dan met zo’n scheve lap uit zn mond. Genieten.
Dank je wel.
Op dit moment rent hij nog wel vaak naar honden (en mountainbikers

) toe, maar is wel zo weer mee te roepen.
S.V. schreef: 03 feb 2023, 16:05
groeit lekker op zeg , ik vind het een prachtige hond
Dank je wel!
runninggirl schreef: 03 feb 2023, 14:21
Hij ziet er ook heel relaxed uit hoe hij rondloopt.
Hij is wel regelmatig onzeker en vindt veel dingen spannend (schijnt bij veel jonge Boosjes zo te zijn), maar hij kijkt dan meestal even naar mij. En als ik dan zeg of laat merken dat het goed is, vertrouwd hij daar ook wel op over het algemeen.
Nu zorgen dat dat vertrouwen niet beschaamd wordt en dan denk ik dat hij eenmaal volwassen een hond met voldoende zelfvertrouwen zal zijn.
Het is ook stiekem wel schattig als zo'n reuzen pup tussen je benen of achter je komt zitten, of zijn neus in mijn hand drukt. Moederrrrr, help!!!